StPr/25/2713
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 300 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1.Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie planowanych inwestycji
2.Współpraca w opracowaniu dokumentów związanych z wnioskowaniem o przyznanie dofinansowania, dotacji na realizację inwestycji oraz wniosków o kolejne transze płatności.
3.Uzyskiwanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań inwestycyjnych.
4.Analiza i weryfikacja projektów w szczególności w zakresie wykonania zamówienia zgodnie z przepisami prawa (w tym dotyczącymi zapewnienia zasad dostępności, w tym architektonicznej) oraz jego kompletności.
5.Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów i zleceń z zakresu prowadzonych inwestycji.
6.Rozliczanie inwestycji zgodnie z obowiązującymi regulacjami.
7.Współpraca w zakresie utrzymania obiektów budowlanych i realizacja planów modernizacyjnych.
8.Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych.
9.Udział w tworzeniu planów realizacyjnych inwestycji, planów nakładów inwestycyjnych, harmonogramów oraz sprawozdań rzeczowo-finansowych z inwestycji oraz uzyskanych dofinansowań i dotacji.
Miejsce pracy:
F. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość,umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne, dobra znajomość przepisów prawa budowlanego, doświadczenie w branży budowlanej i wykończeniowej
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach architektura, budownictwo, inżynieria lądowa, środowiskowa, gospodarka przestrzenna lub pokrewne; min. 3 lata stażu (na podstawie umów o pracę), doświadczenie w branży budowlanej lub związanej z prowadzeniem nadzoru nad realizacją inwestycji publicznych, bądź na stanowisku związanym z realizacją projektów inwestycyjnych tj. budowa, przebudowa, remonty; dobra znajomość ustaw: Prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ochronie przyrody; dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu cywilnego, a także ustawy o finansach publicznych, umiejętność kosztorysowania i czytania dokumentacji technicznej, umiejętność czytania i analizowania dokumentacji projektowej (projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje), wiedza z zakresu przepisów BHP, norm technicznych, znajomość technologii budowlanych, materiałów i instalacji. umiejętność kontroli jakości i odbioru robót, wysoki poziom umiejętności prognozowania, analizy i raportowania, umiejętność organizowania pracy własnej, elastyczność w działaniu,` sprawna obsługa programu MS Excel i Word, wysoki poziom kultury osobistej. Wymagania dodatkowe (mile widziane): wykształcenie magisterskie, studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami budowlanymi albo inwestycjami infrastrukturalnymi lub podobne, szkolenia, kursy w obszarach: zarządzania projektami budowlanymi, prawo i procedury w budownictwie, kosztorysowanie i rozliczanie inwestycji, zarządzanie inwestycjami infrastrukturalnymi; uprawnienia kierownika budowy, doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych (szczególnie UE).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach architektura, budownictwo, inżynieria lądowa, środowiskowa, gospodarka przestrzenna lub pokrewne; min. 3 lata stażu (na podstawie umów o pracę), doświadczenie w branży budowlanej lub związanej z prowadzeniem nadzoru nad realizacją inwestycji publicznych, bądź na stanowisku związanym z realizacją projektów inwestycyjnych tj. budowa, przebudowa, remonty; dobra znajomość ustaw: Prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ochronie przyrody; dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu cywilnego, a także ustawy o finansach publicznych, umiejętność kosztorysowania i czytania dokumentacji technicznej, umiejętność czytania i analizowania dokumentacji projektowej (projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje), wiedza z zakresu przepisów BHP, norm technicznych, znajomość technologii budowlanych, materiałów i instalacji. umiejętność kontroli jakości i odbioru robót, wysoki poziom umiejętności prognozowania, analizy i raportowania, umiejętność organizowania pracy własnej, elastyczność w działaniu,` sprawna obsługa programu MS Excel i Word, wysoki poziom kultury osobistej. Wymagania dodatkowe (mile widziane): wykształcenie magisterskie, studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami budowlanymi albo inwestycjami infrastrukturalnymi lub podobne, szkolenia, kursy w obszarach: zarządzania projektami budowlanymi, prawo i procedury w budownictwie, kosztorysowanie i rozliczanie inwestycji, zarządzanie inwestycjami infrastrukturalnymi; uprawnienia kierownika budowy, doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych (szczególnie UE).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Banaszak- Dankowska
Wymagane dokumenty:
1.dokument zawierający następujące informacje: imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail), wykształcenie, posiadane kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Uwaga: Prosimy nie dołączać kopii dokumentacji potwierdzającej powyższe dane. Będą one wymagane na kolejnym etapie. 2.Oświadczenia: wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, w brzmieniu: Oświadczam, że nie byłam, nie byłem skazana(-y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. w brzmieniu: Oświadczam, że posiadam nieposzlakowaną opinię.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - przez "Aplikuj" www.rops.poznan.pl zakładka praca ogłoszenie 44/2025 Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 44 /2025 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11 lub poprzez formularz Aplikuj na stronie internetowej ROPS (www.rops.poznan.pl- zakładka praca- do 23 października 2025r. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą tradycyjną- decyduje data stempla pocztowego. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające niezbędne wymagania formalne. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu. Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą tradycyjną- decyduje data stempla pocztowego. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające niezbędne wymagania formalne. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu. Oferty odrzucone zostaną zniszczone. , Termin: do 23.10.2025