StPr/25/0355
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
Zakres obowiązków:
1)Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizowanych przez Urząd zadań inwestycyjnych i remontowych
2)nadzór nad częściowymi i ostatecznymi odbiorami wykonywanych zadań inwestycyjnych i remontowych w tym organizowanie i uczestnictwo w odbiorach zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych
3)analizowanie i weryfikacja dokumentacji projektowych
4)sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla inwestycji komunalnych i prac remontowych
5)analiza warunków technicznych, terenowych oraz ustalenie zakresu przyszłych opracowań koncepcyjnych i projektowych
6)przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, wniosków do postępowań przetargowych na realizację inwestycji, wykonanie prac koncepcyjnych, prac projektowych, opracowanie PFU dla inwestycji w zakresie: budowy/przebudowy, obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, aranżacji przestrzeni publicznych i elementów małej architektury itp.
7)udział w komisjach przetargowych, radach technicznych, naradach koordynacyjnych dot. prac koncepcyjnych/projektowych/budowlanych
8)dokonywanie wymaganych uzgodnień projektów inwestycyjnych oraz remontowych
9)prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji ukończonych do eksploatacji i zarządzania właściwym jednostkom organizacyjnym
10)opracowanie materiałów niezbędnych do rozliczenia finansowego inwestycji i remontów w tym: określenie wartości wykonywanej inwestycji i remontu oraz przygotowanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazania środka trwałego (PT)
11)wykonywanie czynności dotyczących zabezpieczenia i realizacji roszczeń z rękojmi i gwarancji udzielonych przez wykonawców inwestycji
12)rozpatrywanie odwołań i wniosków instytucji, osób fizycznych oraz osób prawnych w zakresie realizacji wskazanych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz w zakresie utrzymania obiektów gminnych (place zabaw, boiska i obiekty rekreacyjno-sportowe)
13)współpraca w zakresie pozyskiwania decyzji formalno prawnych lub innych dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji/remontów dla obiektów budowlanych (kubaturowych, sportowych i rekreacyjnych oraz małej architektury)
14)współpraca z referatem Rozwoju i Promocji przy przygotowaniu i realizacji inwestycji w ramach Miękińskiej Inicjatywy Razem/budżetu obywatelskiego
15)kompletowanie i weryfikacja dokumentów powykonawczych celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz niezbędnych do rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań inwestycyjnych i remontowych
16)współpraca z pracownikami zajmującymi się pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych na realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
17)współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z pracownikami referatów w Urzędzie Miejskim w Miękini
18)współudział w sporządzaniu projektów w zakresie małej architektury, zagospodarowania terenów oraz małych obiektów kubaturowych
19)prowadzenie ewidencji placów zabaw oraz obiektów sportowych i rekreacyjnych, wykonywanie okresowych ich przeglądów i nadzorowanie ich utrzymania
Praca jednozmianowa:
pon. wt. czw. w godz. 7.30-15.30
środa 7.30-17.00
piątek 7.30-14.00
Oferta pracy i wymagane dokumenty aplikacyjne na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://bip.miekinia.pl/m,13366,aktualne-nabory.html
Dokumenty należy składać w terminie do 8.12.2025
Miejsce pracy:
Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski Miękinia
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, wyższe (w tym licencjat), budowlane
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,imiejętność obsługi programów do kosztorysowania np.Norma Pro,Norma EXPERT, prawo jazdy kat B, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, nieposzlakowana opinia, Obywatelstwo polskie , kandydat ma pełną zdolnośc do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych , kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe , nieposzlakowana opinia., minimum 5 letni staż pracy na podobnym stanowiksu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Łozińska
Wymagane dokumenty:
cv

Zaloguj się przez Facebook