StPr/25/1229
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Praca na czas określony : od 14 lipca z możliwością przedłużenia Godzina zakończenia pracy : 15:30
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całości rachunkowości, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych w placówkach oświatowych. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Koordynowanie czynności inwentaryzacyjnych składników majątkowych jednostek obsługiwanych i prowadzenie ewidencji, przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów. Prowadzenie rachunkowości i rozliczanie zadań realizowanych przez jednostki obsługiwane ze środków dotacji budżetu państwa oraz środków zewnętrznych. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą o rachunkowości. Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji w zakresie spraw finansowo- księgowych.
Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Chełm
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, OBSŁUGA PROGRAMÓW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH, znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, znajomość całokształtu przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie. Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub politologia lub administracja lub ekonomia lub zarządzanie i marketing. znajomość obsługi systemów finansowo - księgowych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz całokształtu przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej, umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność obsługi komputera pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole oraz strategicznego myślenia, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie. Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub politologia lub administracja lub ekonomia lub zarządzanie i marketing. znajomość obsługi systemów finansowo - księgowych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz całokształtu przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej, umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność obsługi komputera pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole oraz strategicznego myślenia, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Natalia Kuśmierczuk
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7. referencje (kserokopia opcjonalnie), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14218
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta