StPr/25/2728
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 340 do 6 240 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1. Przeprowadzanie bieżącej analizy realizacji dochodów i wydatków
budżetowych
2. Dokonywanie analiz ekonomicznych
3. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu
1) monitorowanie wykonania dochodów i wydatków budżetowych
4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych
1) obsługiwanie portalu GUS oraz zarządzanie użytkownikami portalu
w Zarządzie
5. Rozliczanie dokumentów sprzedaży i zakupów w Zarządzie
1) uzgadnianie rejestrów do deklaracji VAT 7
6. Ewidencjonowanie i rozliczanie wydatków i dochodów dotyczących
działalności Zarządu
1) dekretowanie, przejmowanie, wprowadzanie i akceptowanie
dowodów księgowych
2) uzgadnianie kont księgowych
7. Prowadzenie windykacji należności
1) aktualizowanie słownika kontrahentów
2) aktualizowanie i uzgadnianie należności oraz zobowiązań
8. Wykonywanie zadań związanych z umarzaniem wierzytelności
i udzielaniem ulg w spłacie niepodatkowych należności pieniężnych
dotyczących opłaty adiacenckiej
1)wystawianie decyzji i postanowień
9. Prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z realizowanymi zadaniami
10. Przygotowywanie akt i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
11. Wysyłanie korespondencji
Miejsce pracy:
GRONOWA 20, 61-655 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
GEOPOZ ZARZĄD GEODEZJI I KATASTRU MIEJSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- Wymagania niezbędne: brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe nieposzlakowana opinia obywatelstwo polskie pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek ekonomiczny (ekonomia, finanse i rachunkowość, zarzadzanie i pokrewne) Wymagania dodatkowe: kursy i szkolenia z zakresu finansów publicznych i samorządowych, rachunkowości i płac praktyka/staż/praca w jednostkach administracji publicznej lub podmiotach realizujących zadania publiczne umiejętność analizy danych umiejętność planowania i organizowania pracy własnej umiejętność pracy w zespole umiejętność właściwego stosowania przepisów prawa wiedza z zakresu własnej i pokrewnych specjalności znajomość systemu zarządzania zgodnego z normą ISO 9001 znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej i rozporządzenia w sprawie BIP znajomość zagadnień i przepisów w zakresie realizowanych na stanowisku zadań
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe nieposzlakowana opinia obywatelstwo polskie pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek ekonomiczny (ekonomia, finanse i rachunkowość, zarzadzanie i pokrewne) Wymagania dodatkowe: kursy i szkolenia z zakresu finansów publicznych i samorządowych, rachunkowości i płac praktyka/staż/praca w jednostkach administracji publicznej lub podmiotach realizujących zadania publiczne umiejętność analizy danych umiejętność planowania i organizowania pracy własnej umiejętność pracy w zespole umiejętność właściwego stosowania przepisów prawa wiedza z zakresu własnej i pokrewnych specjalności znajomość systemu zarządzania zgodnego z normą ISO 9001 znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej i rozporządzenia w sprawie BIP znajomość zagadnień i przepisów w zakresie realizowanych na stanowisku zadań
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty oraz oświadczenia Dane osobowe i zawodowe: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,doświadczenie zawodowe List motywacyjny Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje: możesz je załączyć lub przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Jeśli dokumenty są w obcym języku, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokument potwierdzający niepełnosprawność jeżeli chcesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (dotyczy tylko stanowisk urzędniczych niekierowniczych). Wymagane oświadczenia: Oświadczenia o treści: Oświadczam, że: posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych, nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe cieszę się nieposzlakowaną opinią, posiadam obywatelstwo polskie (oświadczenie to jest konieczne tylko, jeśli obywatelstwo jest wymaganiem niezbędnym). Jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, inne niż te wymienione wyżej, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dołącz oświadczenie: Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Elektronicznie na stronie: bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy Oferty pracy bieżące). Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (adres na ePUAP: /geopoz/skrytka). Przesyłając e-mail na adres: [email protected] Pocztą tradycyjną. Osobiście w siedzibie GEOPOZu, Sala Obsługi Klienta (I piętro). Oferty dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę ważna jest data dostarczenia ich do GEOPOZu. , Termin: do 19.10.2025