StPr/25/0022
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
1)Tworzenie, prowadzenie i udostępnianie bazy danych, obejmującej zbiory danych dotyczące
rejestru cen nieruchomości.
2) Prowadzenie spraw oraz wydawanie decyzji w przypadku sporu dotyczącego zakresu
udostępnianych informacji lub wysokości należnej opłaty z zakresu udostępnianie danych i
informacji zawartych w operacie ewidencyjnym oraz rejestru cen nieruchomości.
3) Wprowadzanie do systemu PZGiK informacji wynikających z wniosków dotyczących
udostępniania informacji zawartych w operacie ewidencyjnym.
4) Utrwalanie wysokości należnej opłaty i sposobu jej wyliczenia w Dokumencie Obliczenia
Opłaty dla wniosków o udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym.
5) Wydawanie Dokumentów Obliczenia Opłaty oraz przyjmowanie wpłat bezgotówkowych
i gotówkowych na dokumenty kasowe (kwitariusz przychodowy) w zakresie opłat za
udostępnianie materiałów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
i poszczególnych czynności wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne
i kartograficzne.
6) Prowadzenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów w komórce merytorycznej.
7) Opracowywanie wniosków, procedur i informacji umieszczanych na stronie internetowej
Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim i BIP dotyczących działalności Wydziału GKK
oraz przekazywania ich do publikacji a także monitorowanie informacji udostępnianych
na stronach internetowych.
8) Prowadzenie w komórce merytorycznej spraw w zakresie wdrażania e-Doręczeń oraz
dostosowania wewnętrznych procedur do nowych przepisów.
9) Przekazywanie pism do organu właściwego do rozpoznania sprawy.
10) Wykonywanie kontroli systemowych prowadzonych baz danych.
11) Sporządzanie zestawień zbiorczych i raportów w zakresie opłat.
Miejsce pracy:
Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- min. 5- letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, znajomość programów geodezyjnych, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, komunikatywność, samodzielność szczegóły ogłoszenia pod linkiem :https://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/konkurs_nabor-_obsluga_kancelaryjna.pdf
Inne wymagania:
min. 5- letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, znajomość programów geodezyjnych, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, komunikatywność, samodzielność szczegóły ogłoszenia pod linkiem :https://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/konkurs_nabor-_obsluga_kancelaryjna.pdf
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dariusz Piotrowski
Wymagane dokumenty:
1) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - CV 2) podpisany czytelnym własnoręcznym podpisem - list motywacyjny, 3) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 5) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 6) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, 7) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem - oświadczenie o obywatelstwie polskim, 8) podpisana czytelnym własnoręcznym podpisem klauzula informacyjna RODO (będąca załącznikiem naboru), 9) podpisane czytelnym własnoręcznym podpisem oświadczenie o zapoznaniu się z przepisami procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń (będące załącznikiem naboru) opublikowanej w BIP Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim z zakładce Sygnaliści, 10) kopie dokumentów potwierdzających staż /kopie świadectw pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu/, Kopie załączonych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą Za zgodność z oryginałem, aktualną datą oraz czytelnym własnoręcznym podpisem kandydata. 5. Składanie dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4 Punkt Obsługi Klienta parter lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. obsługi kancelaryjnobiurowej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Opolu Lubelskim z podaniem numeru telefonu kontaktowego w terminie do dnia 7 lutego 2025 roku(decyduje data wpływu do urzędu).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście