DS. OBSŁUGI PUNKTU INFORMACYJNEGO W CIC

DS. OBSŁUGI PUNKTU INFORMACYJNEGO W CIC

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2804

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
1.Finansowe rozliczanie dotacji udzielanych w ramach Otwartych Konkursów Ofert (OKO).
2.Udział w kontrolach dotacji udzielonych w ramach OKO.
3.Kontrola i weryfikacja finansowa w zakresie tworzenia i działania zakładów aktywności zawodowej pod kątem dofinansowania przyznanego ze środków PFRON.
4.Analiza sprawozdań z wydatkowania środków PFRON w zakresie dofinansowania kosztów tworzenia, działania ZAZ
5.Rozliczanie umów dotyczących dofinansowania robót budowlanych w obiektach służących rehabilitacji oraz tworzenia i działania zakładów aktywności zawodowej (weryfikacja i zatwierdzanie rozliczeń pod względem finansowym).
6.Kontrola i udział w wizytacjach wybranych placówek, które uzyskały dofinansowanie ze środków PFRON.

Miejsce pracy:
F. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, Administracja biurowa z obsługą komputera, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość,umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne
  • Wymagania niezbędne: -obywatelstwo polskie, -wykształcenie min. średnie, -min. 3 lata stażu na podstawie umów o pracę przy wykształceniu średnim, -min. 2 lata stażu na podstawie umów o pracę przy wykształceniu wyższym, -znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego, -dobra znajomość i umiejętność stosowania ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia MF ws. szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, -wysoki poziom umiejętności analitycznych i raportowania, -wysoki poziom umiejętności obsługi MS Office (szczególnie Excel) -umiejętność sporządzania dokumentów formalnych, -wysoki poziom komunikacji interpersonalnej i kultury osobistej. Wymagania dodatkowe (mile widziane): -wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach Finanse i rachunkowość, Administracja, Finanse publiczne, -kursy, szkolenia z zakresu rozliczania dotacji, rachunkowości MS Office; -5 lat stażu pracy, w tym 2 lata na stanowisku ds. rozliczania dotacji lub na stanowisku ds. księgowości; -Znajomość Zasad finansowania projektów unijnych.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: -obywatelstwo polskie, -wykształcenie min. średnie, -min. 3 lata stażu na podstawie umów o pracę przy wykształceniu średnim, -min. 2 lata stażu na podstawie umów o pracę przy wykształceniu wyższym, -znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego, -dobra znajomość i umiejętność stosowania ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia MF ws. szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, -wysoki poziom umiejętności analitycznych i raportowania, -wysoki poziom umiejętności obsługi MS Office (szczególnie Excel) -umiejętność sporządzania dokumentów formalnych, -wysoki poziom komunikacji interpersonalnej i kultury osobistej. Wymagania dodatkowe (mile widziane): -wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach Finanse i rachunkowość, Administracja, Finanse publiczne, -kursy, szkolenia z zakresu rozliczania dotacji, rachunkowości MS Office; -5 lat stażu pracy, w tym 2 lata na stanowisku ds. rozliczania dotacji lub na stanowisku ds. księgowości; -Znajomość Zasad finansowania projektów unijnych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Banaszak- Dankowska

Nr telefonu:
618567339

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.dokument zawierający następujące informacje: -imię (imiona) i nazwisko, -dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail), -wykształcenie, -posiadane kwalifikacje zawodowe, -przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Uwaga: Prosimy nie dołączać kopii dokumentacji potwierdzającej powyższe dane. Będą one wymagane na kolejnym etapie. 2.Oświadczenia: -wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, w brzmieniu: Oświadczam, że nie byłam, nie byłem skazana(-y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. w brzmieniu: Oświadczam, że posiadam nieposzlakowaną opinię.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 48/2025 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11, lub poprzez formularz Aplikuj na stronie internetowej ROPS (www.rops.poznan.pl- zakładka praca) w terminie do dnia 11.11.2025r. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą tradycyjną- decyduje data stempla pocztowego. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające niezbędne wymagania formalne. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu. Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Dodano: 24.10.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 340235
Udostępnij:
Dodano: 24.10.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 340235

Zobacz inne oferty

Do góry