DS. ORGANIZACYJNYCH W OCHRONIE ZDROWIA W ODDZIALE ORGANIZACJI OCHRONY ZDROWIA W DEPARTAMENCIE ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ

DS. ORGANIZACYJNYCH W OCHRONIE ZDROWIA W ODDZIALE ORGANIZACJI OCHRONY ZDROWIA W DEPARTAMENCIE ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 840 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2011

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i zmienianiem składu Rad Społecznych podmiotów leczniczych, dla których podmiotem tworzącym jest Samorząd Województwa Lubelskiego oraz zatwierdzaniem ich regulaminów.
2. Prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem, rozwiązywaniem stosunków pracy z dyrektorami podległych jednostek oraz ich wynagradzaniem, nagradzaniem, awansowaniem i oceną zarządzania.
3. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem na żądanie Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych opinii o wywiązywaniu się przez kierowników podmiotów leczniczych, dla których podmiotem tworzącym jest Samorząd Województwa Lubelskiego z obowiązków służbowych.
4. Realizacja zadań związanych z wyłanianiem kandydatów w postępowaniu konkursowym na stanowiska kierowników podmiotów leczniczych, dla których podmiotem tworzącym jest Samorząd Województwa Lubelskiego.
5. Analiza i konsultowanie projektów aktów prawnych z podmiotami leczniczymi, dla których podmiotem tworzącym jest Samorząd Województwa Lubelskiego oraz zgłaszanie ewentualnych uwag. 6. Wykonywanie obowiązków podmiotu tworzącego w zakresie procesów związanych z tworzeniem, funkcjonowaniem, przekształcaniem, likwidacją podmiotów leczniczych, dla których podmiotem tworzącym jest Samorząd Województwa Lubelskiego.
7. Realizacja zadań z zakresu kształcenia podyplomowego i podnoszenia kwalifikacji pracowników wykonujących zawody medyczne.
8. Monitoring kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w podmiotach leczniczych, dla których podmiotem tworzącym jest Samorząd Województwa Lubelskiego.
9. Realizacja zadań zleconych z zakresu administracji rządowej:
a) prowadzenie ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu, w tym przygotowywanie decyzji w sprawie wpisu, odmowy wpisu oraz skreślenia z ewidencji,
b) prowadzenie ewidencji lekarzy uprawnionych do badań lekarskich przeprowadzanych w celu ustalenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami, w tym przygotowywanie decyzji w sprawie wpisu, odmowy wpisu oraz skreślenia z ewidencji,
c) prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną wykonującą badania psychologiczne w zakresie psychologii transportu, w tym przygotowywanie zaświadczeń o wpisie do rejestru,
d) prowadzenie ewidencji jednostek, o której mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, w tym przygotowywanie decyzji w sprawie skreślenia z ewidencji.


Miejsce pracy:
ARTURA GROTTGERA 4, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Pracodawca:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista administracji publicznej
  • -umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce -umiejętność redagowania aktów prawa miejscowego -umiejętność planowania i prowadzenia negocjacji wiedza z zakresu funkcjonowania podmiotów leczniczych -umiejętność i wiedza w zakresie nadzoru i kontroli -umiejętność efektywnej komunikacji -umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole wymagania dodatkowe: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej


Inne wymagania:
-umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce -umiejętność redagowania aktów prawa miejscowego -umiejętność planowania i prowadzenia negocjacji wiedza z zakresu funkcjonowania podmiotów leczniczych -umiejętność i wiedza w zakresie nadzoru i kontroli -umiejętność efektywnej komunikacji -umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole wymagania dodatkowe: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
preferowany kontakt mailowy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 08.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 329955
Udostępnij:
Dodano: 08.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 329955

Zobacz inne oferty

Do góry