DS. OŚWIATY I SPRAW SPOŁECZNYCH

DS. OŚWIATY I SPRAW SPOŁECZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/593

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
godz. pracy: poniedziałek 8-18, wtorek- czwartek 8-16, piątek 8-14

Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw wynikających z przepisów oświatowych, w tym m.in. z ustawy o systemie
informacji oświatowej z 15 kwietnia 2011 r oraz ustawy Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982 r.,
a w szczególności zabezpieczenie i tworzenie warunków prawno-organizacyjnych ekonomicznych
dla szkolnictwa gminnego:
- prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowiska dyrektora i odwoływaniem
dyrektorów szkół,
- przygotowywanie wniosków o przyznanie dyrektorom szkół i przedszkoli odznaczeń,
- prowadzenie spraw organizacyjnych i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym
funkcjonowaniem szkół,
- prowadzenie spraw związanych z uzyskiwaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela
mianowanego przez nauczycieli zatrudnionych w szkołach,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z opiniowaniem arkuszy organizacyjnych szkół,
- współdziałanie z Kuratorem Oświaty oraz innymi instytucjami i organizacjami w zakresie
funkcjonowania jednostek oświatowych Gminy Cegłów,
- prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
- realizacja zadań w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy do szkół publicznych i specjalnych,
prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- wyliczanie, kontrolowanie i rozliczanie dotacji na zadania oświatowe, sporządzanie sprawozdań,
- zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań, zgodnie z przepisami KPA,
- współpraca ze stowarzyszeniami oraz fundacjami działającymi na terenie gminy,
- współpraca z różnymi podmiotami zajmującymi pomocą społeczną.
- przygotowywanie projektów uchwał i opinii związanych z wykonywaniem zadań w zakresie
ochrony zdrowia i spraw społecznych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 4, 05-319 Cegłów, powiat: miński, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy Cegłów

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) wykształcenie wyższe, f) minimum 3 letni staż pracy, g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku, h) umiejętność rzetelnego opracowywania dokumentów oraz pism, i) dobra znajomość obsługi komputera, (m.in. pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych, j) znajomość ustawy: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, prawo oświatowe, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Karta Nauczyciela. 2. Wymagania dodatkowe: a) Mile widziane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, oświacie, b) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, c) doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku pracy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, d) wysoka kultura osobista, e) odporność na stres, f) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, g) kreatywność, samodzielność, zdolności analityczne, h) dyspozycyjność, i) zdolność podejmowania decyzji.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) wykształcenie wyższe, f) minimum 3 letni staż pracy, g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku, h) umiejętność rzetelnego opracowywania dokumentów oraz pism, i) dobra znajomość obsługi komputera, (m.in. pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych, j) znajomość ustawy: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, prawo oświatowe, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Karta Nauczyciela. 2. Wymagania dodatkowe: a) Mile widziane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, oświacie, b) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, c) doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku pracy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, d) wysoka kultura osobista, e) odporność na stres, f) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, g) kreatywność, samodzielność, zdolności analityczne, h) dyspozycyjność, i) zdolność podejmowania decyzji.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Piechowicz-Kot

Nr telefonu:
25 759 59 48 wew. 44

Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; b. życiorys (CV) - zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni, c. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie d. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia oraz stażu pracy, e. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe f. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6 ppkt. d - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7. Termin i miejsce składania ofert Oferty z dokumentami w zamkniętej kopercie, opisane imieniem, nazwiskiem, adresem kandydata, numerem telefonu kontaktowego wraz z adnotacją "Dotyczy naboru na Stanowisko ds. oświaty i spraw społecznych" należy składać w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Cegłów w biurze obsługi interesanta, które znajduje się na parterze budynku wejście od strony parkingu (adres: Urząd Miasta i Gminy Cegłów, ul. Tadeusza Kościuszki 4; 05319 Cegłów) w terminie do dnia 20 sierpnia 2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą też zostać nadane pocztą listem poleconym. Termin uważa się za zachowany jeżeli oferta wpłynie do Urzędu Miasta i Gminy Cegłów nie później niż w dniu 20 sierpnia 2025 r. do godz. 16:00. Oferty, które wpłynął w/w określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16
Dodano: 02.08.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 279157
Udostępnij:
Dodano: 02.08.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 279157

Zobacz inne oferty

Do góry