StPr/25/0414
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
2) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów, budynków i lokali;
3) prowadzenie postępowań administracyjnych w toku modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
4) współpraca w prowadzeniu pozostałych postępowań administracyjnych z zakresu geodezji i kartografii;
5) prowadzenie korespondencji dotyczącej operatu ewidencji gruntów i budynków;
6) współpraca w przygotowywaniu informacji, sprawozdań i raportów z zakresu zadań organów administracji geodezyjnej i kartograficznej;
7) współpraca w przygotowywaniu i prowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
8) współpraca w weryfikacji jakości danych objętych ewidencją gruntów i budynków
Miejsce pracy:
Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA JELENIA GÓRA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, komunikatywność, kultura osobista, Biegła znajomość pakietu Office
- [Umiejętność 2] : doświadczenie w pracy w administracji geodezyjnej lub w wykonywaniu usług geodezyjnych [Umiejętność 1] : uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : doświadczenie w pracy w administracji geodezyjnej lub w wykonywaniu usług geodezyjnych [Umiejętność 1] : uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
757549898
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://bip.jeleniagora.pl/oferta-pracy/23683