StPr/25/2535
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
prowadzenie centralnego rejestru umów (w tym skanowanie umów), prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań w ramach Programu pobudzania aktywności obywatelskiej – tzw. zadania lokalne (w tym: koordynacja zadań lokalnych w Urzędzie Gminy pod względem finansowo – księgowym, korespondencja z sołtysami oraz przewodniczącymi zarządów osiedli, sprawozdawczość z wykonania zadań lokalnych), obsługa rejestru zamówień, umów, dokumentów w sprawie tzw. uśpionych rachunków bankowych, prowadzenie rejestru wniosków do projektu budżetu na kolejny rok budżetowy oraz WPF, obsługa kancelaryjna.
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00, zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku - rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
Miejsce pracy:
SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY SUCHY LAS
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2024r. poz.560), f) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja, g) minimum 3 letni staż pracy, h) dobra umiejętność obsługi programów komputerowych (Ms Word i Ms Excel), i) wiedza z zakresu ustaw o: samorządzie gminnym, finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, j) umiejętność redagowania pism, k) umiejętność pracy w zespole, l) wysoki poziom obsługi klienta. Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie wyższe magisterskie b) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej c) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości d) ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego e) znajomość programów finansowo-księgowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2024r. poz.560), f) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja, g) minimum 3 letni staż pracy, h) dobra umiejętność obsługi programów komputerowych (Ms Word i Ms Excel), i) wiedza z zakresu ustaw o: samorządzie gminnym, finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, j) umiejętność redagowania pism, k) umiejętność pracy w zespole, l) wysoki poziom obsługi klienta. Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie wyższe magisterskie b) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej c) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości d) ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego e) znajomość programów finansowo-księgowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Kozłowska
Nr telefonu:
618926282
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem, b) życiorys (CV), c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie, d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem, g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy opatrzona własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości Urzędu Gminy Suchy Las, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. 113B, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 10 października 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.suchylas.pl/ogloszenia/32/oferty-pracy/. oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.