StPr/25/0703
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1) przygotowywanie dokumentacji w zakresie regulowania praw do nieruchomości Miasta przez jednostki i osoby realizujące zadania własne Miasta w nietrwałych formach prawnych tj. użyczenie, użytkowanie,
2) przygotowanie pełnej dokumentacji poprzedzającej przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przekazania nieruchomości w trwały zarząd,
3) analiza wniosków jednostek i osób realizujących zadania własne Miasta o przekazanie nieruchomości,
4) prowadzenie postępowań dotyczących uregulowania stanu prawnego gruntów (dot. również rodzinnych ogrodów działkowych),
5) przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planów finansowych – w zakresie realizowanych na stanowisku zadań,
6) sporządzanie sprawozdań w ramach realizowanych zadań oraz prowadzenie statystyki finansowo-rzeczowe
Miejsce pracy:
Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA JELENIA GÓRA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- odporność na stres, praca w zespole, komunikatywność, bardzo dobra obsługa komputera
- [Umiejętność 1] : znajomośc przepisów prawa: KPA, KC, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorzadzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : znajomośc przepisów prawa: KPA, KC, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorzadzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Janikowska-Kozaryna
Nr telefonu:
757549898
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - www.bip.jeleniagora.pl

Zaloguj się przez Facebook