StPr/25/1114
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 13 260 PLN
- dodatek funkcyjny maksymalnie 2600,00 - dodatek za wieloletnią pracę w zależnosci od posiadanego stażu pracy
Zakres obowiązków:
1. Wymagania konieczne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) wykształcenie wyższe,
3) wiedza specjalistyczna -znajomość przepisów prawnych:
ustawy z dnia 7 wrzesnia 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spolecznej,
rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 8 kwietnia 2021 r. w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego,
ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,
ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastepczej,
ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,
ustawy z dnia 26 pazdziernika 1982 r. o wychowaniu w trzezwosci i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem",
ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny,
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z pdzn. zm.),
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.),
ustawy z dnia 6 wrzesnia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. 2022r. poz. 902),
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 (z późn. zm.) oraz
ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialnoci za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 104 z późn. zm.),
ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny
i opiekuńczy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2809 z późn. zm.),
4) staż pracy posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat dzialalnosci gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, w tym co najmniej 3-letni staz pracy w pomocy społecznej,
5) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
6) pełna zdolność do czynności prawnych,
7) korzystanie z pełni praw publicznych,
8) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) nieposzlakowana opinia,
10) znajomość aktów prawnych regulujacych działanie administracji samorzadowej:
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnym, ustawy z dnia 14 kwietnia 1960 r. Kodeksu postepowania administracyjnego oraz
rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrow z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
11) brak zakazu pelnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o ktrym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe na stanowisku o tożsamym lub podobnym charakterze;
2) preferowane wyksztalcenie wyższe w zakresie: prawo, administracja, politologia, socjologia;
3) wysoka kultura osobista oraz właściwy stosunek do klientów;
4) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi i gospodarką finansową jednostki;
5) wysoki poziom umiejetności związanych z komunikacją interpersonalną;
6) zdolności organizacyjne i analityczne oraz otwartość na postep organizacyjny i techniczny;
7) umiejetność działania pod presją czasu, sumienność, samodzielność;
8) umiejetność podejmowania decyzji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów;
9) umiejętność logicznego, analitycznego i perspektywicznego myślenia, radzenie sobie ze
stresem;
10) umiejetność sprawnego, samodzielnego pozyskiwania informacji niezbednych do
wykonywania zadań;
11) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejetności.
3. Zakres zadan wykonywanych na stanowisku oraz odpowiedzialności i upowaznień:
Zakres wykonywanych zadan, w szczegolności:
1) organizowanie i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Jarosławiu,
2) nadzór i koordynacja działalności poszczególnych komórek organizacyjnych jednostki,
3) reprezentowanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na zewnątrz,
4) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz innych obowiązujących
przepisów prawa,
5) wykonywanie uprawnień pracodawcy wobec pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej oraz nadzór merytoryczny nad ich pracą,
6) realizacja zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej i realizacja zadań statutowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarosławiu,
7) gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na dzialalność Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej,
8) ustalanie rocznego planu rzeczowego i finansowego Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej,
9) wykonywanie zadań nałożonych na dyrektora przepisami prawa.
Zakres odpowiedzialności:
Odpowiedzialność w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
2) praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarosławiu,
3) praca w godzinach: poniedzialek - piątek od 7:30 do 15:30,
4) praca decyzyjna,
5) praca w zespole,
6) codzienny kontakt telefoniczny,
7) bezpośredni kontakt z klientami,
8) wyjazdy służbowe,
9) wystapienia publiczne,
10) dostepność architektoniczna:
-stanowisko pracy zlokalizowane w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Spolecznej w Jarosławiu usytuowanym w budynku dworca PKP w Jarosławiu wyposażonego w windę;
-pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
-stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszacych i głuchoniemych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spolecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu we wrześniu wyniesie co najmniej 6%.
6. Niezbędne do oceny kandydata dokumenty aplikacyjne potwierdzajace w szczególności
określone powyżej wymagania konieczne:
1) list motywacyjny opatrzony wlasnoręcznym podpisem,
2) życiorys zawodowy (CV) opatrzony wlasnoręcznym podpisem,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje
zawodowe,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie koniecznych, poza wykształceniem,
kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia itp.),
6) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z zakladów pracy dokumentujących wymagany 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) oświadczenie o miejscu zamieszkania,
12) kopie zaswiadczeń o prowadzonej w przeszłości lub obecnie dzialalności gospodarczej i jej charakterze,
13) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych na potrzeby naboru,
14) oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujace przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysiegłego.
6. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie oznaczonej dopiskiem:
Dotyczy naboru nr 1 na stanowisko: dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarosławiu należy złożyć:
1) w Kancelarii Urzędu, ul. Rynek 1, pok. nr 2, 37-500 Jarosław albo
2) przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Jarosławia, ul. Rynek 1, 37-500 Jarosław albo
3) przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawcza ePUAP2, z wykorzystaniem
kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego; sposób postępowania
określa instrukcja stanowiąca załącznik nr 4 do Regulaminu; w terminie do dnia 07 listopada 2025 r.
Dokumenty aplikacyjne, co do których Komisja Rekrutacyjna stwierdzi, iz wpłynęły do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (za termin złożenia uznaje się datę faktycznego wpływu dokumentów aplikacyjnych do urzędu), zostały złożone w innym miejscu niż podane powyżej, w innej formie niż w zamkniętej kopercie albo przesłane drogą elektroniczną (za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP2 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego), nie będa dalej rozpatrywane.
Miejsce pracy:
Juliusza Słowackiego 34, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarosławiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szawarniak-Petrykowska
Nr telefonu:
166248716
Wymagane dokumenty:
CV i inne dokumenty podane w treści naboru
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook