StPr/25/0464
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 880 do 12 000 PLN
Zakres obowiązków:
- kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
- dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w jednostce w zakresie potrzeb bytowych, opiekuńczych i wspomagających;
- wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników DPS;
- właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa dysponowanie środkami finansowymi;
- bieżąca współpraca z organem prowadzącym oraz innymi instytucjami w zakresie statutowych zadań jednostki;
- realizowanie uchwał i innych aktów prawnych organów Powiatu
- promocja Domu Pomocy Społecznej w Przatówku;
- zarządzanie nieruchomościami znajdującymi się w trwałym zarządzie DPS w Przatówku;- współpraca ze Starostwem Powiatowym, innymi domami pomocy społecznej, organizacjami pozarządowymi i środowiskiem lokalnym;
- pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizacje zadań statutowych Domu oraz modernizację nieruchomości będących w trwałym zarządzie DPS w Przatówku;- określanie i planowanie zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych oraz remontowych zgodnie z obowiązującymi standardami i zaistniałymi potrzebami jednostki;
- sprawowanie i nadzorowanie kontroli zarządczej na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
- nadzór nad przestrzeganiem postanowień regulaminów oraz innych przepisów wewnętrznych obowiązujących w jednostce.
Miejsce pracy:
98-240 Przatówek 1, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - kierunek wykształcenia: specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - co najmniej 5-letni staż pracy (w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowisku) 1) doświadczenie zawodowe na urzędniczym stanowisku kierowniczym co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym; 2) doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych i w realizacji projektów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych (krajowych, UE); 3) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi; 4) odporność na stres, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, kreatywność; 5) umiejętność samodzielnego organizowania pracy i terminowego wykonywania zadań; 6) znajomość uwarunkowań prawno-budżetowych jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego; 7) znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych, programu MS Office; 8) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania zadań, m.in.: Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, Ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych wydanych na jego podstawie, Ustawy o samorządzie powiatowym, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 4 maja 2016 r., Nr 119 str. 1), Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
Inne wymagania:
- kierunek wykształcenia: specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - co najmniej 5-letni staż pracy (w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowisku) 1) doświadczenie zawodowe na urzędniczym stanowisku kierowniczym co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym; 2) doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych i w realizacji projektów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych (krajowych, UE); 3) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi; 4) odporność na stres, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, kreatywność; 5) umiejętność samodzielnego organizowania pracy i terminowego wykonywania zadań; 6) znajomość uwarunkowań prawno-budżetowych jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego; 7) znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych, programu MS Office; 8) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania zadań, m.in.: Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, Ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych wydanych na jego podstawie, Ustawy o samorządzie powiatowym, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 4 maja 2016 r., Nr 119 str. 1), Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wioletta Jankowska
Nr telefonu:
43 824 42 17
Wymagane dokumenty:
CV https://bip.powiatzdunskowolski.pl/oferta-pracy/8124/dyrektor-domu-pomocy-spolecznej-w-przatowku
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: do 10.12.2025 r. do godziny 14.00

Zaloguj się przez Facebook