DYREKTOR DEPARTAMENTU

DYREKTOR DEPARTAMENTU

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
7 000 - 14 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0335

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 do 14 800 PLN
Oferowane: - stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę - ruchomy czas pracy - możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30 - dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka - nagrody jubileuszowe - możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku, świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe - możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSport oraz MultiLife - grupowe ubezpieczenia na życie - lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym - wsparcie zespołu

Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:
- Nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych i płacowych pracowników Urzędu,
- Nadzór nad organizacją staży dla bezrobotnych, praktyk studenckich i absolwenckich,
- Nadzór nad realizacją zadań związanych z naborami na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie oraz nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z rekrutacją na stanowiska pomocnicze i obsługi oraz na zastępstwo,
- Realizacja zadań związanych z naborami na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze dyrektorów podległych jednostek,
- Nadzór nad realizacją służby przygotowawczej dla nowoprzyjętych pracowników,
- Koordynacja zadań związanych z oceną okresową pracowników Urzędu,
- Prowadzenie polityki szkoleniowej dla pracowników Urzędu,
- Planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych Departamentu, Nadzór nad naliczaniem i odprowadzaniem składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, PFRON, PPK, Nadzór nad sporządzaniem list wypłat oraz przelewów przyznanych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących ubezpieczenia grupowego pracowników Urzędu,
- Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań i analiz, w tym dla Głównego Urzędu Statystycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego itp. z zakresu Departamentu Organizacji i Zarządzania,
- Nadzór nad obsługą finansową osób fizycznych niebędących pracownikami Urzędu (nagrody, stypendia i inne) oraz rozliczaniem rachunków z umów cywilnoprawnych zawieranych przez Urząd z osobami fizycznymi,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania oraz inne zadania powierzone przez Bezpośredniego Przełożonego, w tym wykonywanie zadań obejmujących swym zakresem znajomość przepisów i ustaw:
* Kodeks pracy,
* o pracownikach samorządowych,
* rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
* o związku metropolitalnym w województwie śląskim,
* o samorządzie województwa,
* o finansach publicznych,
* o ochronie danych osobowych.

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
- praca w podstawowym systemie czasu pracy
- pełny wymiar czasu pracy
- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- obsługa urządzeń biurowych
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwychwarunków pracy
- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej
- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Praca na czas określony : 6-miesięcy z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn - pt, ruchomy czas pracy - praca w przedziale godzinowym 6:30-16:30

Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134342/dyrektor-departamentu-kadr-i-plac

Miejsce pracy:
Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zarządzanie zespołami ludzkimi i pracą zespołową
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Wykształcenie: wyższe 2. Staż pracy: 10 lat 3. Doświadczenie: min. 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym /minimum 2 lata doświadczenia w kadrach w jednostkach samorządu terytorialnego lub innej jednostce budżetowej. 4. Znajomość przepisów i ustaw: Kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracownikówsamorządowych, o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samorządzie województwa, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych. 5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi. 9. Nieposzlakowana opinia 10. Inne: wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, odporność na stres, dyskrecja w związku z dostępem do wrażliwych danych i informacji oraz umiejętność pracy w zespole. WYMAGANIA DODATKOWE: - Wykształcenie: wyższe - Kierunek studiów: prawo, administracja, psychologia, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi. - Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) szkolenia z zakresu: prawa pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, zamówień publicznych, finansów publicznych, b) znajomość systemów kadrowo płacowych. - Umiejętności dodatkowe: a) umiejętność zarządzania zespołem, b) umiejętność jasnego przekazywania informacji i budowania relacji, c) umiejętność prowadzenia negocjacji i mediacji, d) umiejętność zarządzania projektami/zmianą. Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134342/dyrektor-departamentu-kadr-i-plac


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Wykształcenie: wyższe 2. Staż pracy: 10 lat 3. Doświadczenie: min. 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym /minimum 2 lata doświadczenia w kadrach w jednostkach samorządu terytorialnego lub innej jednostce budżetowej. 4. Znajomość przepisów i ustaw: Kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracownikówsamorządowych, o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samorządzie województwa, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych. 5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi. 9. Nieposzlakowana opinia 10. Inne: wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, odporność na stres, dyskrecja w związku z dostępem do wrażliwych danych i informacji oraz umiejętność pracy w zespole. WYMAGANIA DODATKOWE: - Wykształcenie: wyższe - Kierunek studiów: prawo, administracja, psychologia, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi. - Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) szkolenia z zakresu: prawa pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, zamówień publicznych, finansów publicznych, b) znajomość systemów kadrowo płacowych. - Umiejętności dodatkowe: a) umiejętność zarządzania zespołem, b) umiejętność jasnego przekazywania informacji i budowania relacji, c) umiejętność prowadzenia negocjacji i mediacji, d) umiejętność zarządzania projektami/zmianą. Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134342/dyrektor-departamentu-kadr-i-plac

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 718 07 18

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
SKŁADANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH: - kandydat jest zobowiązany do złożenia wyłącznie dokumentów wymaganych w treści ogłoszenia o naborze. - Dokumenty należy złożyć: o osobiście w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej Urzędu Metropolitalnego lub o przesłać pocztą na adres: Urząd Metropolitalny Górnośląsko Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach przy ul. Barbary 21 A , 40-053 Katowice w zamkniętej kopercie lub o ePUAP poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą z podanym dopiskiem na kopercie/ tematem dokumentu elektronicznego: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Departamencie Kadr i Płac (nr ogłoszenie ORI/01/2025) - za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych, również w przypadku przesłania ich za pośrednictwem operatora pocztowego, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów do Urzędu Metropolitalnego lub na elektroniczną skrzynkę podawczą; - dokumenty aplikacyjne złożone po terminie wskazanym w treści ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane. WYMAGANE DOKUMENTY: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii; - kwestionariusz osobowy powinien być opatrzony datą i własnoręcznym podpisem. Brak daty i podpisu skutkuje odrzuceniem dokumentu; - kandydat zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia kwestionariusza osobowego zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii www.bip.metropoliagzm.pl. w zakładce Oferty Pracy - Urząd Metropolitalny - Dokumenty aplikacyjne. Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Złożenie przez kandydata dokumentów w innej postaci niż zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii jest równoznaczne z niespełnieniem warunków formalnych ogłoszenia o naborze; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych jednolitych, I lub II stopnia lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię); - kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność; - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kopie świadectw pracy, bądź zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy); - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. zaświadczenie od pracodawcy, zakres obowiązków); - inne kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia. DOKUMENTY DODATKOWE: - kopie dokumentów potwierdzających posiadane przez kandydata kwalifikacje określone w wymaganiach dodatkowych (kopie dyplomów, certyfikatów zaświadczeń, dotychczasowych zakresów obowiązków, potwierdzeń uczestnictwa w konkretnych szkoleniach); - referencje instytucji mogących potwierdzić kwalifikacje/ doświadczenie kandydata; - oświadczenia potwierdzające posiadane przez kandydata kwalifikacje.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn - pt, Godziny : 6:30-16:30
Dodano: 19.08.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 292590
Udostępnij:
Dodano: 19.08.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 292590

Zobacz inne oferty

Nowe

PAKOWACZ

4 666 PLNbrutto
Nowe
Skoczów
4 666 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

ELEKTRYK

5 000 - 15 000 PLNbrutto
Nowe
Łódź
5 000 - 15 000 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Żabów
4 740 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

ELEKTRYK

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Czarne
4 666 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
6 700 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Szczecin
6 700 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry