StPr/25/1715
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego + inne składniki wynikające z Regulaminu Wynagradzania
Zakres obowiązków:
1) nadzór nad całym obszarem administracyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubinie;
2) zarządzanie zasobami biurowymi, lokalowymi, infrastrukturą i inwestycjami;
3) tworzenie i nadzór nad realizacją polityki zatrudnienia, zarządzania personelem oraz procesami i procedurami zarządzania w ramach działalności prowadzonej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubinie;
4) wsparcie w procesach rekrutacyjnych i rozwojowych niezbędnych do realizacji zadań powierzonych Powiatowemu Centrum Pomocy Rodzinie w Lubinie;
5) organizacja pracy poprzez tworzenie projektów procedur, instrukcji, zarządzeń;
6) koordynowanie działań komórek organizacyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubinie w zakresie zapewnienia zgodności działań z procedurami wewnętrznymi i przepisami prawa;
7) realizacja zadań i projektów na rzecz osób niepełnosprawnych;
8) realizacja zadań specjalistycznej pomocy i wsparcia psychologicznego;
9) nadzór i prowadzenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej.
Miejsce pracy:
Składowa 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W LUBINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie lub w przypadku nieposiadania obywatelstwa polskiego spełnienie wymagań z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; b) wykształcenie wyższe, c) 5-letni staż pracy; d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; f) brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; g) niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; h) nieposzlakowana opinia.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie lub w przypadku nieposiadania obywatelstwa polskiego spełnienie wymagań z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; b) wykształcenie wyższe, c) 5-letni staż pracy; d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; f) brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; g) niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; h) nieposzlakowana opinia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) CV (opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata), 2) list motywacyjny (opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata), 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe, m.in. świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu; 5) kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia; 6) oświadczenie kandydata (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata): o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku nieposiadania obywatelstwa polskiego spełnienie wymagań z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook