StPr/25/0576
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania GOPS-u;
2) sprawozdanie nadzoru nad organizacją pracy i realizacją powierzonych zadań;
3) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych GOPS-u;
4) reprezentowanie GOPS na zewnątrz wobec organów administracji, instytucji oraz
obywateli;
5) wykonywanie uprawnień pracodawcy wobec pracowników GOPS-u;
6) nadzór nad gospodarką finansową GOPS-u;
7) gospodarowanie środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
8) prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych, w ramach
posiadanych upoważnień w indywidualnych sprawach z zakresu działania GOPS-u ,
należących do właściwości Gminy;
9) prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych, w ramach
posiadanego upoważnienia w sprawach o ustalenie uprawnień, przyznawanie i
wypłacanie
Miejsce pracy:
Dobrzyńska 3/1, 09-214 Mochowo, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Mochowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, Administracja biurowa z obsługą komputera
- [Umiejętność 2] : posiadanie zdolności menadżerskich i organizacyjnych oraz umiejętność pracy w zespole. [Umiejętność 1] : specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : posiadanie zdolności menadżerskich i organizacyjnych oraz umiejętność pracy w zespole. [Umiejętność 1] : specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dariusz Lazarowski
Nr telefonu:
24 2763333
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook