StPr/25/0368
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Dyrektor biblioteki jest osobą odpowiedzialną za całokształt działalności biblioteki, tj. zapewnia prawidłową organizację pracy oraz kontroluje wykonywanie zadań przez podległych pracowników; zapewnia udostępnianie zbiorów bibliotecznych na miejscu i ich wypożyczanie; organizuje gromadzenie, opracowywanie, przechowywanie i ochronę materiałów bibliotecznych. Odpowiada również za sprawne prowadzenie działalności informacyjno-bibliograficznej, współdziała z innymi bibliotekami, instytucjami i organizacjami kulturalno-oświatowymi w rozpowszechnianiu i rozwijaniu czytelnictwa, wiedzy i kultury, zapewnianie właściwej organizacji i jakości pracy biblioteki, wydawanie zarządzeń, instrukcji, regulaminów i poleceń w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań biblioteki, itp.
•
Miejsce pracy:
Pocztowa 7 B, 89-500 Tuchola, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Tucholi
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- bardzo dobra obsługa komputera
- [Inne] : OBYWATELSTWO POLSKIE
Inne wymagania:
[Inne] : OBYWATELSTWO POLSKIE
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
JUSTYNA GACKOWSKA
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta