StPr/25/7964
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 14 500 do 18 000 PLN
z wybranym w konkursie kandydatem zawarta zostanie umowa o pracę na czas określony 6 lat, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Kierowanie placówką leczniczą.
Miejsce pracy:
Raciborskiego 2a, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wymagane kwalifikacje na powyższe stanowisko określone są w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450 z późn. zm.) Do konkursu może przystąpić osoba, która: 1) posiada wykształcenie wyższe; 2) posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika; 3) posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy; 4) nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie. Wymagania dodatkowe: 1) dobra znajomość następujących przepisów prawnych: - ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450 z późn. zm.); - ustawa z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2025 r., poz. 91 z późn.zm.); - ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 z późn.zm.); - ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1530 z późn.zm.); - ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 107 z późn. zm.); 2) dobra znajomość problematyki ochrony zdrowia i działalności związanej z opieką zdrowotną; 3) umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem; 4) umiejętność efektywnej komunikacji oraz kreatywność, zwłaszcza w typowych sytuacjach trudnych np. niedobór kadry, zmiana lub rozszerzenie profilu świadczonych usług, nowe wymagania prawne; 5) umiejętność określania pożądanych celów zgodnych ze specyfiką zajmowanego stanowiska, w tym kierunków rozwoju podległej kadry; 6) umiejętność strategicznego myślenia.
Inne wymagania:
wymagane kwalifikacje na powyższe stanowisko określone są w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450 z późn. zm.) Do konkursu może przystąpić osoba, która: 1) posiada wykształcenie wyższe; 2) posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika; 3) posiada, co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy; 4) nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie. Wymagania dodatkowe: 1) dobra znajomość następujących przepisów prawnych: - ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450 z późn. zm.); - ustawa z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2025 r., poz. 91 z późn.zm.); - ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 z późn.zm.); - ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1530 z późn.zm.); - ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 107 z późn. zm.); 2) dobra znajomość problematyki ochrony zdrowia i działalności związanej z opieką zdrowotną; 3) umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem; 4) umiejętność efektywnej komunikacji oraz kreatywność, zwłaszcza w typowych sytuacjach trudnych np. niedobór kadry, zmiana lub rozszerzenie profilu świadczonych usług, nowe wymagania prawne; 5) umiejętność określania pożądanych celów zgodnych ze specyfiką zajmowanego stanowiska, w tym kierunków rozwoju podległej kadry; 6) umiejętność strategicznego myślenia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają: 1) podanie o przyjęcie na stanowisko Dyrektora Pogotowia; 2) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska Dyrektora Pogotowia (oryginały albo kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza); 3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej; 4) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy określony w pkt I.3. ogłoszenia (oryginały albo kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza); 5) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata, na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów); 6) informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu; 7) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu zajmowania stanowiska objętego konkursem, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia; 8) oświadczenie kandydata, o braku prawomocnie orzeczonego zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 104 z późn. zm.), zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia; 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia; 10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na dane stanowisko, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszego ogłoszenia; 11) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z przedmiotowym konkursem zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszego ogłoszenia. Dodatkowo kandydat może przedstawić w wersji pisemnej koncepcję zarządzania i strategię rozwoju Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim. W przypadku przesłania dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Miejsce i termin składania dokumentów: dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w: Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański w sekretariacie w pokoju 101 lub listownie na adres Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w terminie do dnia 05.11.2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim). Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego, a także adnotację o treści: "Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim". Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Konkursowa na swoim posiedzeniu w pierwszej kolejności bada czy dokumenty kandydatów wpłynęły w terminie. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone po terminie nie będą otwierane i nie będą rozpatrywane. Następnie Komisja Konkursowa otwiera koperty z dokumentami kandydatów i w pierwszej kolejności bada ich kompletność zgodnie z wymogami. W przypadku stwierdzenia braków w dokumentach złożonych przez kandydata, Komisja Konkursowa wzywa telefonicznie kandydata do uzupełnienia dokumentów w terminie trzech dni. Po bezskutecznym upływie terminu na uzupełnienie dokumentów, uznaje się, że dokumenty są niekompletne i w konsekwencji kandydatury osoby, która złożyła niekompletne dokumenty nie rozpatruje się. Przewidywane miejsce i termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur: Komisja konkursowa rozpatrzy zgłoszone kandydatury na posiedzeniu (posiedzeniach) w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16. Z kandydatami, którzy złożyli kompletne dokumenty zostaną przeprowadzone rozmowy na posiedzeniu Komisji Konkursowej. O dokładnym terminie przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur to 30 dni od terminu składania dokumentów w konkursie. Udostępnianie materiałów informacyjnych: treść Regulaminu Konkursu zostanie udostępniona razem z ogłoszeniem o konkursie. Każdemu kandydatowi zgłaszającemu się do konkursu udostępnia się jednakowe dla wszystkich kandydatów materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego. Materiały te będą przesyłane drogą e-mailową na wniosek wysyłany na adres e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w: Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański w sekretariacie w pokoju 101 lub listownie na adres Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w terminie do dnia 05.11.2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim).

Zaloguj się przez Facebook