StPr/25/0506
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 278,35 PLN
Zgodnie z: rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 18.03.2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagrodzenia za pracę w dniu wolnym od pracy (Dz.U. z 2025 r.poz.344) oraz regulaminem stanowiącym załącznik do Uchwały Rady Gminy w Regiminie nr LVII/361/23 z dnia 28.08.2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Regimin.
Zakres obowiązków:
Zadania dyrektora wynikające z prawa oświatowego (ustawa o Karcie Nauczyciela,itp.)
Miejsce pracy:
Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Gmina Regimin ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Poziom wykształcenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu,publicznej szkole podstawowej,publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce ( t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 2578). Doświadczenie zawodowe zgodne z ww. rozporządzeniem. Szczegółowe informacje o naborze: https://bip.regimin.gov.pl w zakładce Menu przedmiotowe-Praca-Nabór pracowników.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu,publicznej szkole podstawowej,publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce ( t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 2578). Doświadczenie zawodowe zgodne z ww. rozporządzeniem. Szczegółowe informacje o naborze: https://bip.regimin.gov.pl w zakładce Menu przedmiotowe-Praca-Nabór pracowników.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Rykowska
Wymagane dokumenty:
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Regiminie , I piętro, tel. 23 6811756 w zamkniętych kopertach z podanym na kopercie imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu oraz z dopiskiem ,,Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Szulmierzu"
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny