StPr/25/0684
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 do 8 500 PLN
+ wysługa lat + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
. Koordynacja i nadzór w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu:
a) prowadzenia spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,
b) prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i rolnictwem,
c) prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi,
d) realizacja przy udziale sołectw zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości wydziału,
e) przygotowanie, na potrzeby promocji inwestycji gminnych, wykazów rzeczowo-ilościowych i lokalizacyjnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, przeznaczonych do sprzedaży, uczestnictwo w każdym stadium przygotowania oferty, współpraca z odpowiednia komórką promocji,
f) realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny, gminnego planu reagowania oraz tabeli realizacji zadań operacyjnych Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Gryfice w zakresie obowiązującym Wydział,
g) realizacja zadań z zakresu rolnictwa i wsi w zakresie współdziałania z sołtysami, radami sołeckimi i innymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami, których statutowa działalność obejmuje rolnictwo, leśnictwo, gospodarkę wodną, ochronę zwierząt, środowiska i przyrody,
h) współpraca ze spółką i jednostką budżetową w zakresie realizacji zadań z zakresu Wydziału,
i) przekazywanie do BIP-u informacji z zakresu zadań Wydziału,
j) przygotowywanie planu dochodów i wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań Wydziału oraz sprawozdań z realizacji budżetu,
k) prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy.
2. Nadzór nad:
a) przygotowaniem przez pracowników Wydziału:
projektów uchwał Rady Miejskiej oraz realizacją podjętych uchwał,
odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady Miejskiej,
projektów zarządzeń Burmistrza oraz realizacją wydanych zarządzeń,
projektów umów i porozumień, uzyskiwania do nich akceptacji radcy prawnego,
wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków,
odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,
b) przestrzeganiem przez pracowników Wydziału postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych,
c) kompetentną i kulturalną obsługą interesantów przez pracowników Wydziału,
d) prowadzeniem i aktualizacją baz danych w postaci zapisów elektronicznych według kompetencji merytorycznych komórki,
e) ustalaniem cen i opłat stanowiących przychody podległych jednostek organizacyjnych Gminy wg kompetencji merytorycznych komórki,
f) stosowaniem przez pracowników Wydziału obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i zasad dotyczących wewnętrznego obiegu dokumentów,
g) opracowywaniem przez pracowników wniosków do projektu budżetu gminy, wniosków do wieloletnich programów inwestycyjnych oraz projektów finansowych dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w części dotyczącej Wydziału.
3. Prowadzenie polityki personalnej Wydziału, w tym:
a) nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych,
b) kontrolowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, ewidencji czasu pracy, zachowań etycznych.
4. Współpraca w realizacji:
a) zadań wynikających z przyjętych programów i strategii,
b) zadań własnych i zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez Gminę z zakresu administracji samorządowej na podstawie porozumienia z jej organami,
c) zadań związanych z przygotowaniem obronnym państwa na terenie gminy w zakresie właściwości Wydziału,
d) zadań wynikających z obowiązującego w Urzędzie kontroli zarządczej,
e) zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości Wydziału.
5. Opracowywanie:
a) sprawozdań i informacji wynikających z odrębnych przepisów, zarządzeń i poleceń Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza,
b) sprawozdań do GUS.
6. Współdziałanie:
a) z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji,
b) z informatykiem i inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie aktualizacji danych objętych polityką bezpieczeństwa informacji,
c) z organami administracji publicznej, samorządem osiedlowym i sołeckim, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,
d) z miastami partnerskimi w granicach działalności merytorycznej Wydziału.
7. Racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych w zakresie Wydziału.
8. Uczestniczenie w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady i innych posiedzeniach zgodnie z dyspozycją Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza.
9. Merytoryczne potwierdzanie realizacji zadań na fakturach i rachunkach w zakresie Wydziału, których płatność realizuje Urząd.
Miejsce pracy:
PLAC ZWYCIĘSTWA 37, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo geodezyjne i kartograficzne.
Inne wymagania:
znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo geodezyjne i kartograficzne.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Olga Bujanowska
Nr telefonu:
913853200
Wymagane dokumenty:
a)życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej, b)list motywacyjny, c)dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o ukończonych studiach), d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach, referencje), f)kserokopie świadectw pracy, g)własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie, należy składać: - osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (w sekretariacie pok. Nr 103), - pocztą na adres Urzędu Miejskiego, 72-300 Gryfice, Pl. Zwycięstwa 37 (liczy się data wpływu przesyłki do Urzędu) z dopiskiem: dotyczy "naboru na stanowisko Dyrektora Wydziału Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska" w terminie do dnia 7 sierpnia 2025 r. do godz. 14.00 włącznie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 07.08.2025 do godz 14.00, Godziny : 7-15