DYREKTOR ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

DYREKTOR ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 880 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1714

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
5 880 PLN
Oferujemy: 1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2) benefity płacowe: dodatek funkcyjny, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13 po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy w roku kalendarzowym, nagrody jubileuszowe, system uznaniowych premii finansowych, 3) udział w tworzeniu wartości dla Miasta. 5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) siedziba Zakładu Aktywności Zawodowej mieści się przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu, 2) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, 3) czas pracy: pełny wymiar. 6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Aktywności Zawodowej, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Zakres obowiązków:
Zakres zadań obejmuje w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad działalnością Zakładu Aktywności Zawodowej,
2) reprezentowanie Zakładu na zewnątrz,
3) utworzenie Zespołu Programowego, nadzorowanie i ocena jego pracy oraz zatwierdzanie tworzonych przez zespół indywidualnych programów rehabilitacji zawodowej i społecznej niepełnosprawnych pracowników Zakładu,
4) ocena możliwości i opracowanie z udziałem zespołu programowego planu zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników Zakładu, którzy osiągnęli wystarczający poziom sprawności społecznej i zawodowej,
5) wsparcie objętych planem zatrudnienia niepełnosprawnych w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca pracy we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy.
Zakres obowiązków zawarty jest w zarządzeniu nr 304 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 28.10.2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko Dyrektora Zakładu Aktywności Zawodowej w Urzędzie Miasta Torunia dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/61120/dyrektor-zakladu-aktywnosci-zawodowej-w-toruniu

Miejsce pracy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA TORUNIA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu oligofrenopedagogiki lub rewalidacji lub psychologii lub pedagogiki lub socjologii lub pracy społecznej lub polityki społecznej lub administracji lub prawa), 2) co najmniej 5-letni staż pracy (staż pracy rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)), 3) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, 4) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 5) znajomość przepisów i zagadnień prawnych w zakresie polityki społecznej (w szczególności przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zakładów aktywności zawodowej), 6) znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, 7) posiadanie kompetencji miękkich: umiejętność kierowania zespołem pracowników, umiejętność analitycznego podejścia do problemów, komunikatywność, skrupulatność, zaangażowanie, umiejętność szybkiego reagowania, kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista, umiejętności koncyliacyjne, empatia, 8) gotowość do pracy w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę i dyspozycyjność. 2. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, 2) doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostkach pomocy społecznej, 3) doświadczenie zawodowe w zakładach aktywności zawodowej.


Inne wymagania:
Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu oligofrenopedagogiki lub rewalidacji lub psychologii lub pedagogiki lub socjologii lub pracy społecznej lub polityki społecznej lub administracji lub prawa), 2) co najmniej 5-letni staż pracy (staż pracy rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)), 3) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, 4) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 5) znajomość przepisów i zagadnień prawnych w zakresie polityki społecznej (w szczególności przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zakładów aktywności zawodowej), 6) znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, 7) posiadanie kompetencji miękkich: umiejętność kierowania zespołem pracowników, umiejętność analitycznego podejścia do problemów, komunikatywność, skrupulatność, zaangażowanie, umiejętność szybkiego reagowania, kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista, umiejętności koncyliacyjne, empatia, 8) gotowość do pracy w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę i dyspozycyjność. 2. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, 2) doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostkach pomocy społecznej, 3) doświadczenie zawodowe w zakładach aktywności zawodowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Nowaczyk

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) życiorys (CV) opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu, 2) motywacja przystąpienia do naboru wraz z koncepcją pracy na stanowisku dyrektora oraz realizacji zadań Zakładu Aktywności Zawodowej w Toruniu, 3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wyższe, 4) dokumenty potwierdzające co najmniej 5-letni staż pracy (np. świadectwa pracy), 5) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, 6) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego dodatkowego dokumenty nieobligatoryjne), 7) dokumenty potwierdzające doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostkach pomocy społecznej (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego dodatkowego dokumenty nieobligatoryjne), 8) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w zakładach aktywności zawodowej (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego dodatkowego dokumenty nieobligatoryjne), 9) opinie, referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (dokumenty dodatkowe nieobligatoryjne), 10) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 11) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karne, 12) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 13) oświadczenie kandydata lub zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, 14) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzonej jego własnoręcznym podpisem. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 8. Tryb przeprowadzenia naboru: 1) termin składania ofert: do dnia 07.11.2025 r. w godzinach pracy urzędu, 2) zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Oferta na stanowisko dyrektora Zakładu Aktywności Zawodowej w Toruniu, 3) ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, 4) za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu, 5) o spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail, 6) zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia. 9. Klauzula informacyjna Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo [email protected]. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Torunia, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 25 stycznia 2018 r. (z późn. zm.). Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Urząd Miasta Torunia informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prezydent Miasta Torunia (-)Paweł Gulewski Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 304 z dnia 28.10.2025 r. Karta oceny uczestników naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze dyrektora Zakładu Aktywności Zawodowej w Toruniu Lp. Imię i nazwisko: Liczba punktów za poszczególne kryteria (w skali od 1 do 5 punktów) Ogólna liczba punktów (razem - maksymalnie 15 pkt) ocena motywacji i koncepcji pracy (maksymalnie 5 pkt) kwalifikacje, staż pracy i doświadczenie zawodowe (maksymalnie 5 pkt) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania jednostki, o których mowa w ogłoszeniu do zarządzenia (maksymalnie 5 pkt) . podpis członka komisji

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 7 listopada 2025 r.
Dodano: 30.10.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 342655
Udostępnij:
Dodano: 30.10.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 342655

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Caring Personnel
Reutlingen
1 900 €netto
Dodano: 6 godz. temu
1 850 €netto
Nowe
Caring Personnel
Ahlen
1 850 €netto
Dodano: 6 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Caring Personnel
Freiburg
1 800 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry