StPr/25/1173
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych.
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku.
- Zebranie dokumentów niezbędnych do podpisania umów z klientami oraz ich formalna weryfikacja.
- Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową).
- Poprawna realizacja dyspozycji złożonych przez Klientów.
- Realizacja indywidualnego planu sprzedaży.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 75-028 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
BAŁTYCKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Aktywne pozyskiwanie klienta, analiza danych, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PROGRAMÓW MS OFFICE
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
Inne wymagania:
komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Trusiuk
Nr telefonu:
94 314 09 58
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca na czas określony: 01.09.2025 - 01.12.2025 z możliwością przedłużenia, praca w godz. 8:00 -16:00
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail