DYSPONENT - KASJER

DYSPONENT - KASJER

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 380 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1459

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 380 PLN
+ premia sprzedażowa, regulaminowa

Zakres obowiązków:
- Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych.
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku.
- Zebranie dokumentów niezbędnych do podpisania umów z klientami oraz ich formalna weryfikacja.
- Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową).
- Poprawna realizacja dyspozycji złożonych przez Klientów.
- Realizacja indywidualnego planu sprzedaży.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 75-028 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
BAŁTYCKI BANK SPÓŁDZIELCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, średnie zawodowe, ekonomiczne
  • analiza danych, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PROGRAMÓW MS OFFICE, Aktywne pozyskiwanie klienta
  • wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub pokrewne, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista


Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub pokrewne, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Elżbieta Trusiuk

Nr telefonu:
94 314 09 58

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca na czas określony: 01.09.2025 - 01.12.2025 z możliwością przedłużenia, praca w godz. 8:00 -16:00

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 22.08.2025, 05:54
ID ogłoszenia: 296640
Udostępnij:
Dodano: 22.08.2025, 05:54
ID ogłoszenia: 296640

Zobacz inne oferty

Do góry