StPr/25/1457
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Pracodawca zapewnia atrakcyjny system wynagrodzeń (uzależniony od doświadczenia i kwalifikacji) oraz dodatki za pracę zmianową- szczególły wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą.
Zakres obowiązków:
- Wystawianie kart drogowych i kontrola ich obiegu
- Rozpatrywanie reklamacji związanych z odbiorem odpadów
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń interwencyjnych
- Monitorowanie usterek i serwisów pojazdów
- Wysyłka meldunków do Miejskiego Zarządu Dróg (Akcja Zima, zamiatanie)
- Obsługa pojazdów holowanych oraz prowadzenie dokumentacji
- Bieżąca koordynacja tras oraz kontakt z kierowcami
Miejsce pracy:
Sandomierska 249, 25-329 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania pracodawcy: - minimum średnie wykształcenie - dobra organizacja pracy i odporność na stres - gotowość do pracy zmianowej (również w weekendy i święta) - umiejętność pracy zespołowej i komunikacji z różnymi klientami - dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Excel) - mile widziane doświadczenie w pracy w logistyce, gospodarce odpadami lub branży komunalnej Obowiązki specjalistyczne (przydzielane indywidualnie, w zależności od kwalifikacji) - planowanie harmonogramów i grafików pracy - obsługa systemów ewidencji pracy i paliwa - tworzenie zestawień i analiz (mile widziana znajomość Excel) - zarządzanie dokumentacją transportową i środowiskową - prowadzenie magazynu (odzież, sól, piasek) i gospodarka materiałowa. Pracodawca zapewnia: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy - szkolenia wewnętrzne i wdrożeniowe - pracę w zgranym, doświadczonym zespole - realny wpływ na sprawne funkcjonowanie miasta.
Inne wymagania:
Wymagania pracodawcy: - minimum średnie wykształcenie - dobra organizacja pracy i odporność na stres - gotowość do pracy zmianowej (również w weekendy i święta) - umiejętność pracy zespołowej i komunikacji z różnymi klientami - dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Excel) - mile widziane doświadczenie w pracy w logistyce, gospodarce odpadami lub branży komunalnej Obowiązki specjalistyczne (przydzielane indywidualnie, w zależności od kwalifikacji) - planowanie harmonogramów i grafików pracy - obsługa systemów ewidencji pracy i paliwa - tworzenie zestawień i analiz (mile widziana znajomość Excel) - zarządzanie dokumentacją transportową i środowiskową - prowadzenie magazynu (odzież, sól, piasek) i gospodarka materiałowa. Pracodawca zapewnia: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy - szkolenia wewnętrzne i wdrożeniowe - pracę w zgranym, doświadczonym zespole - realny wpływ na sprawne funkcjonowanie miasta.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] z dopiskiem: Dyspozytor RPZiUK Prosimy o zawarcie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.