StPr/25/0673
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa zgłoszeń na SSPW (WT, nadzór, awaria, zlecenie realizacji, praca na I i II zmianie odbywa się stacjonarnie w firmie, praca na III zmianie i w weekendy w formie dyżurów telefonicznych).
Rejestrowanie, dystrybucja , monitorowanie i udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia awaryjne od klientów z źródeł SSPW, p.poż., monitorowanie i dozór.
Wprowadzanie do systemu zrealizowanych zleceń przez jednostki terenowe.
Raportowanie do kontrahenta zgodnie z umową.
Kontakt telefoniczny z klientem w celu umówienia montażu.
Nadzór nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zleceń.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
FIRMA RBS MEDIA SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, obsługa pakietu MS OFFICE, bardzo dobra obsługa komputera
- Skrupulatność i dobra organizacja pracy, komunikatywność.
Inne wymagania:
Skrupulatność i dobra organizacja pracy, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
603522312
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV na adres e-mail: [email protected] lub kontakt telefoniczny pod nr tel. 603522312
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail