StPr/25/0568
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie materiałów newsowych w serwisie Mielec.tv, redagowanie tekstów, montaż wideo, udział w konferencjach prasowych, kontakt z urzędami, nagrywanie wywiadów, udział w wydarzeniach kulturalnych.
Miejsce pracy:
Pułaskiego 1/12, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
TARNOWSKIE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, samodzielność, dokładność, odporność na stres, kurs: prawo jazdy kategorii B
- [Inne] : - Mile widziana umiejętność obsługi aparatu fotograficznego, kamery wideo oraz montaż materiału. - Mile widziane praktyki dziennikarskie, warsztaty, kursy, zainteresowanie mediami - Dobra wymowa w języku polskim
Inne wymagania:
[Inne] : - Mile widziana umiejętność obsługi aparatu fotograficznego, kamery wideo oraz montaż materiału. - Mile widziane praktyki dziennikarskie, warsztaty, kursy, zainteresowanie mediami - Dobra wymowa w języku polskim
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Zbigniew Filar
E-mail:
rekrutacja@tarnowskiemedia.pl
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail