StPr/25/0762
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 5 466 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) przygotowanie indywidualnego planu działania (wraz z harmonogramem) dotyczącego Gminy Będzin w ramach projektu pod nazwą Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Planu ochrony powietrza dla województwa śląskiego,
2) realizacja zadań zgodnie z przyjętym indywidualnym planem działania,
3) wsparcie realizacji Programu ochrony powietrza i uchwały antysmogowej dla województwa śląskiego,
4) aktywny udział przy opracowywaniu, aktualizacji bądź realizacji gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych między innymi w: programie ograniczania niskiej emisji (PONE), planie gospodarki niskoemisyjnej (PGN) oraz planie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
5) inicjowanie działań i inwestycji służących poprawie jakości powietrza oraz ograniczeniu emisji gazów cieplarnianych,
6) pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego dla gminy, które umożliwi:
a) realizację zadań w postaci inwestycji i działań, ukierunkowanych na redukcję emisji zanieczyszczeń i/lub podniesienie efektywności energetycznej,
b) podniesienie świadomości społecznej związanej z zanieczyszczeniem powietrza,
c) realizację programów pomocowych dla mieszkańców nastawionych na redukcję emisji zanieczyszczeń,
7) wsparcie mieszkańców Gminy Będzin w zakresie pozyskiwania dotacji do wymiany źródła ciepła i/lub podniesienia efektywności energetycznej budynku, w tym:
a) udzielanie informacji o dostępnych formach wsparcia,
b) pomoc w prawidłowym wypełnieniu wniosku o dotację;
8)fachowe doradztwo w zakresie wymiany źródła ciepła i podniesienia efektywności energetycznej budynku, w tym m.in. pomoc w doborze optymalnego źródła ciepła,
9) prowadzenie szeroko definiowanej edukacji mieszkańców w zakresie poprawy jakości powietrza, w tym m.in.:
a) organizacja spotkań z mieszkańcami, zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, happeningów i eventów,
b) opracowanie i publikacja materiałów informacyjno-edukacyjnych w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych (Gminy Będzin i projektu),
c) działania mające na celu dotarcie do osób, które nie korzystają z powszechnie dostępnych środków przekazu, np. osoby starsze.
10) bieżąca współpraca z władzami gminy i innymi organami administracji publicznej, lokalną prasą/telewizją, organizacjami pozarządowymi, Policją, instytucjami świadczącymi wsparcie finansowe tj. WFOŚiGW w Katowicach, NFOŚiGW etc.,
11) prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej i finansowej dotyczącej projektu, w tym m.in. opracowywanie raportów, zestawień i sprawozdań;
12) planowanie i monitorowanie budżetu projektu w budżecie gminy,
13) stała i ścisła współpraca z Beneficjentem Koordynującym oraz właściwym miejscowo Związkiem Subregionalnym,
14) zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych zadań, w tym m.in. informowanie gminy, Beneficjenta Koordynującego oraz właściwego miejscowo Związku Subregionalnego o przypadkach materializacji ryzyka,
15) proponowanie innowacyjnych działań ekodoradcy i/lub działań zaradczych zwiększających efektywność wdrażania projektu,
16) współpraca z komórką gminy lub pracownikiem odpowiedzialnym za sporządzanie sprawozdań z realizacji Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego,
17) przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących działań informacyjno-edukacyjnych przewidzianych w projekcie (w ramach budżetu gminy),
18) ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, warsztatach, seminariach itp.,
19) udział w cyklicznych spotkaniach ekodoradców organizowanych przez Beneficjenta Koordynującego i/lub właściwy miejscowo Związek Subregionalny,
20) aktywny udział w kontrolach palenisk pod kątem przestrzegania uchwały antysmogowej i zakazu spalania odpadów;
21) monitorowanie realizacji wskaźników projektu (na poziomie Gminy Będzin).
Warunki pracy na stanowisku:
1.praca administracyjno-biurowa,
2.budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę (dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi dostępny jest parter budynku, wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym),
3.praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie do 8 godzin na dobę,
4.praca w systemie równoważnego czasu pracy,
5.praca przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
Umowa o racę na czas okreslony - 6 miesięcy
Miejsce wykonywania pracy - Gmina Bedzin
Wykokość proponowanego wynagrodzenia brutto: 4666,00 zł- 5466,00 zł
Wszelkie szczegółowe infomracje znajdują się:
https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20461,idmp,107,r,r
Miejsce pracy:
11 Listopada 20, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe, - znajomość przepisów z zakresu: Ustawa Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, Uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw, Ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, - umiejętność analizy przepisów prawnych, - prawo jazdy kategorii B. - doświadczenie w pracy minimum 2 lata. - gotowość do pracy w terenie. - obywatelstwo polskie albo obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 409); Wymagania dodatkowe: samodzielność, kreatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji w ramach pełnionych obowiązków służbowych, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, Power Point. Szczegółowe informacje: https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20461,idmp,107,r,r
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe, - znajomość przepisów z zakresu: Ustawa Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, Uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw, Ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, - umiejętność analizy przepisów prawnych, - prawo jazdy kategorii B. - doświadczenie w pracy minimum 2 lata. - gotowość do pracy w terenie. - obywatelstwo polskie albo obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 409); Wymagania dodatkowe: samodzielność, kreatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji w ramach pełnionych obowiązków służbowych, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, Power Point. Szczegółowe informacje: https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20461,idmp,107,r,r
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Oferty powinny zawierać: uwierzytelnioną własnoręcznym podpisem kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie wykształcenia średniego lub wyższego, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy minimum 2 lata, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 1, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 2, oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 3, list motywacyjny własnoręcznie podpisany, z podaniem numeru telefonu kontaktowego do kandydata, zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zawartych w ofercie, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tekst mający znaczenie dla EOG) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (wzór oświadczenia w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 4, podpisaną przez kandydata (ze wskazaniem daty) klauzulę informacyjną dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie (wzór klauzuli w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 5, wypełniony formularz dotyczący dostosowania stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb kandydata (wzór formularza w załączeniu pod treścią ogłoszenia) - załącznik nr 6. Kserokopie wszystkich dokumentów, składanych w ramach konkursu, powinny zostać potwierdzone własnoręcznie przez kandydatów za zgodność z oryginałem. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy przejścia do kolejnego etapu konkursu. Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 roku o języku polskim, w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. Wszelkie szczegółowe infomracje znajdują sie: https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20461,idmp,107,r,r Szczegółowych informacji w zakresie wymagań stawianych kandydatom udzielane pod nr tel. 32 267-91-72.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Referat Kształtowania Środowiska (ekodoradca) w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 17.00 https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20461,idmp,107,r,r