StPr/24/10117
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 083 do 5 967 PLN
Zakres obowiązków:
Opracowywanie wniosków do Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie zamówień na kompleksową dostawę energii elektrycznej, gazu itp. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Realizacja czynności związanych z udzielaniem zamówień publicznych poniżej progu ustawowego w zakresie mediów, przeglądów technicznych, konserwacji itp. Prowadzenie analiz potrzeb Oddziału, dotyczących zakupu mediów oraz wydatków ponoszonych w tym zakresie, celem optymalizacji kosztów, określania potrzeb, wdrażania rozwiązań oszczędzających zużycie. Nadzór nad realizacją umów zawieranych przez Zespół Konserwacji, poprzez tworzenie harmonogramów, nadzorowanie prac, dokonywanie odbiorów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Oliwska 35, 80-563 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
- wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe budowlane), co najmniej 3 lata doświadczenia na danym stanowisku (mile widziane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości), znajomość obsługi komputera (programy biurowe - Office, Word, Excel), korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972). Ważne: zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy, że w Morskim Oddziale Straży Granicznej w Gdańsku obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Osoba zainteresowana jej treścią może uzyskać do niej wgląd w MOSG ul. Oliwska 35, budynek nr 1 pok. 116.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe budowlane), co najmniej 3 lata doświadczenia na danym stanowisku (mile widziane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości), znajomość obsługi komputera (programy biurowe - Office, Word, Excel), korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972). Ważne: zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy, że w Morskim Oddziale Straży Granicznej w Gdańsku obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Osoba zainteresowana jej treścią może uzyskać do niej wgląd w MOSG ul. Oliwska 35, budynek nr 1 pok. 116.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Termin składania aplikacji (CV i list motywacyjny - podpisane, kopia dokumentu potwierdzajacego wykształcenie oraz przepracowane lata, kopia prawa jazdy, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne, oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972 r.) - druk zawierający oświadczenia dostępny jest pod adresem: https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/nabor-do-sluzby-cywilne/przepisy-i-wzory-dokume/10074,Informacje-ogolne.html do dnia 03.12.2024r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail