StPr/25/1204
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 550 PLN
Przewidywane wynagrodzenie wynosi 5550 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Zakres obowiązków:
Podstawowe zadania na stanowisku:
1. Opracowywanie dokumentów aplikacyjnych przedsięwzięć Policji w celu ubiegania się o dofinansowanie ze środków pozabudżetowych.
2. Opracowywanie wniosków o płatność i sprawozdań z realizacji projektów dofinansowywanych ze środków pozabudżetowych w celu rozliczenia projektów.
3. Prowadzenie obsługi administracyjnej realizowanych projektów w celu prawidłowego wykorzystania i rozliczenia przyznanych środków.
4. Zorganizowanie obsługi komisji przetargowej.
5. Gromadzenie,przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań i projektów.
6. Współpraca z wydziałami w przygotowaniu dokumentacji projektowej lub przetargowej.
7. Współpraca w wydziałami zaopatrującymi w przygotowaniu wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne oraz projektów umów.
8. Weryfikacja dokumentów zamówienia pod kątem ich zgodności z treścią umów, porozumień, wytycznych i innych dokumentów regulujących udzielanie zamówień publicznych ze środków pozabudżetowych.
9. Stałe podnoszenie poziomu wiedzy zawodowej i ogólnej poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz samokształcenie.
10. Przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji z projektów oraz postępowań.
11. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej wydziału.
12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych służbowych.
Co oferujemy:
- stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- nagrody jubileuszowe,
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem "odpracowania" czasu wolnego,
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej,
- dobra lokalizacja.
Miejsce pracy:
Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne na stanowisku: - wykształcenie: wyższe, - 3 lata stażu pracy, - doświadczenie w pracy w administracji, - komunikatywność, - umiejętność rozwiązywania problemów, - umiejętności redakcyjne, - umiejętność kierowania pracą zespołu, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - zgodnie z art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych w Urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania pożądane na stanowisku: - wykształcenie wyższe prawnicze, - studia / kursy z zakresu zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - znajomość przepisów dot. zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań przetargowych lub projektów z dofinansowaniem, - umiejętność negocjowania, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne na stanowisku: - wykształcenie: wyższe, - 3 lata stażu pracy, - doświadczenie w pracy w administracji, - komunikatywność, - umiejętność rozwiązywania problemów, - umiejętności redakcyjne, - umiejętność kierowania pracą zespołu, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - zgodnie z art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych w Urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania pożądane na stanowisku: - wykształcenie wyższe prawnicze, - studia / kursy z zakresu zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - znajomość przepisów dot. zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań przetargowych lub projektów z dofinansowaniem, - umiejętność negocjowania, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie życiorysu i listu motywacyjnego oraz następujących dokumentów: - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe, korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wyłoniona zostanie poddana procedurze związanej z uzyskaniem poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne". KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY - stanowiska nieobjęte mnożnikowym systemem wynagradzania 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Al. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (dalej: KWP w Bydgoszczy). 2. W KWP w Bydgoszczy został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: [email protected] 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru. 4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). 5. Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 4 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji. 6. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 4 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, informacji o niepełnosprawności, adresu e-mail). 7. Odbiorcami danych mogą być tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. 8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 9. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procesu naboru, nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu. W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez KWP w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacja na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KWP w Bydgoszczy znajduje się na stronie: https://kujawsko-pomorska.bip.policja.gov.pl/KWB/sygnalisci Zgodnie z art. 600 ust. 1 ustawy o obronie Ojczyzny w przypadku wprowadzenia stanu wyjątkowego na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stanu wojennego, ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, Rada Ministrów może objąć Komendę Wojewódzką Policji w Bydgoszczy militaryzacją. W związku z powyższym pracownikowi nadaje się przydział organizacyjno-mobilizacyjny do służby w jednostce zmilitaryzowanej. Powyższe nie dotyczy osób, którym zgodnie z art. 605 ust. 3. przydziałów się nie nadaje. Dokumenty należy składać w terminie do 30.05.2025 r. pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy Wydział Kadr i Szkolenia ul. Powstańców Wlkp. 7 85-090 Bydgoszcz Z dopiskiem "ekspert Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście