StPr/25/0587
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
nadzór, eksploatacja, konserwacja, prace remontowe maszyn i urządzeń na Oczyszczalniach Ścieków; wykonywanie prac elektromonterskich w obiektach infrastruktury sieciowej (przepompownie, rozdzielnie, szafy sterownicze, armatura); dbanie o właściwy stan techniczny maszyn i urządzeń na obiekcie; diagnostyka i usuwanie awarii; prowadzenie napraw i działań prewencyjnych; obsługa pomp i agregatów prądotwórczych; kontrola i monitoring w zakresie utrzymania prawidłowego przebiegu procesu oczyszczania ścieków; wykonywanie czynności operatora oczyszczalni ścieków.
* praca w systemie 3-zmianowym 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00
* miejsce wykonywania pracy: teren miasta Imielin oraz obiekty MSK Imielin
Miejsce pracy:
41-407 Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Pracodawca:
MIEJSKA SPÓŁKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W IMIELINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze branżowe, elektryczne
- Prawo jazdy kat. B
- wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe w specjalności: elektryk lub automatyk; uprawnienia SEP lub równoważne; brak przeciwskazań do pracy na wysokościach powyżej 3m; prawo jazdy kat. B; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność samodzielnego ustalania przyczyn awarii elektrycznych oraz skutecznego i szybkiego ich usuwania; umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi; znajomość obsługi komputera.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe w specjalności: elektryk lub automatyk; uprawnienia SEP lub równoważne; brak przeciwskazań do pracy na wysokościach powyżej 3m; prawo jazdy kat. B; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność samodzielnego ustalania przyczyn awarii elektrycznych oraz skutecznego i szybkiego ich usuwania; umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi; znajomość obsługi komputera.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 225 54 55
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV wraz z klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - List motywacyjny (opcjonalnie) - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/kwalifikacje Dokumenty można składać osobiście w Sekretariacie siedziby Spółki, listownie na adres Miejska Spółka Komunalna sp. z o.o., ul. Imielińska 87, 41-407 Imielin lub mailowo na adres: [email protected] Pozostałe informacje: - złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron, - kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo, - dokumenty aplikacyjne złożone w ramach naboru, na pisemny wniosek kandydata zostaną zwrócone w terminie trzech miesięcy od ogłoszenia naboru a po upływie trzech miesięcy zostaną trwale zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail