StPr/25/0935
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa i ewidencja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej),
- obsługa gości,
- współpraca z działem BHP i medycyny pracy - organizacja szkoleń oraz badań dla pracowników,
- tworzenie i prowadzenie kart BDO zgodnie z obowiazyjącymi przepisami,
- prowadzenie bieżącej dokumentacji administracyjnej,
- zamawianie materiałów biurowych i artykułów codziennego użytku,
- księgowanie faktur zakupowych,
- rejestrowanie i monitorowanie płatności,
- prowadzenie działań windykacyjnych w zakresie należności od kontrahentów,
- redagowanie oficjalnej korespondencji z kontahentami i instytucjami.
Miejsce pracy:
Chojnów, powiat: legnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- bardzo dobra obsługa MS Office ( Excel, Word, Outlook), obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista. Dokładność i skrupulatność. Odporność na stres. Umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy mile widziane.
Inne wymagania:
Komunikatywność i wysoka kultura osobista. Dokładność i skrupulatność. Odporność na stres. Umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy mile widziane.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Mej
Nr telefonu:
768188525
Wymagane dokumenty:
skierowanie+CV

Zaloguj się przez Facebook