StPr/25/0054
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 650 PLN
Zakres obowiązków:
- wystawienie faktur sprzedaży w programie Comarch ERP Optima,
- wprowadzanie do systemu faktur zakupowych (dokumentów PZ),
- wystawianie innych dokumentów sprzedażowych i magazynowych,
- sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur,
- kontrola obiegu dokumentacji handlowej,
- przygotowywanie zestawień do księgowości.
Miejsce pracy:
LUBELSKA 46, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
PREZZO TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- dobra organizacja pracy, znajomość pakietu Microsoft Office
- mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima znajomość obsługi komputera
Inne wymagania:
mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima znajomość obsługi komputera
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Piotr Małecki
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail