GEODETA

GEODETA

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0514

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań będących w zakresie działania Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, a w szczególności:
- prowadzenie spraw wpływających i podejmowanych z urzędu, dotyczących aktualizacji operatu ewidencyjnego,
- aktualizowanie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, z urzędu lub na wniosek osób, organów i jednostek organizacyjnych,
- aktualizowanie bazy danych rejestru cen nieruchomości,
- przeprowadzanie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
- monitorowanie aktów normatywnych generujących zmiany danych ewidencyjnych,
- utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami żródłowymi,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych,
- prowadzenie rejestru akt stanowiska pracy,
- przekazywanie akt stanowiska pracy podlegających archiwizacji na zasadach okreslonych przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach do archiwum zakładowego.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Stanowisko związane z pracą przy komputerze. Pomieszczenie pracy niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.



Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja i kartografia
  • mile widziane uprawnienia geodezyjne, praca w zespole
  • Wymagania niezbędne: 1)wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia, 2)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, 3)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności działu III oraz przepisów wykonawczych do tego działu, 4)posiadanie obywatelstwa polskiego, 5)posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 6)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 7)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 8)cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej lub rządowej, 2. posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, 3) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ksiąg wieczystych i hipoteki, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, lasów oraz kodeksu postępowania administracyjnego, 4) znajomość obsługi Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7, 5) kursy i/lub szkolenia z zakresu spraw związanych z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków, 6) doświadczenie zawodowe w obsłudze innych aplikacji do prowadzenia baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, takich jak EWMAPA, Ewid 2007 itp., 7) umiejetność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, 8) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejetność pracy w zespole, 9) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1)wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia, 2)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, 3)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności działu III oraz przepisów wykonawczych do tego działu, 4)posiadanie obywatelstwa polskiego, 5)posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 6)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 7)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 8)cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej lub rządowej, 2. posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, 3) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ksiąg wieczystych i hipoteki, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, lasów oraz kodeksu postępowania administracyjnego, 4) znajomość obsługi Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7, 5) kursy i/lub szkolenia z zakresu spraw związanych z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków, 6) doświadczenie zawodowe w obsłudze innych aplikacji do prowadzenia baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, takich jak EWMAPA, Ewid 2007 itp., 7) umiejetność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, 8) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejetność pracy w zespole, 9) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Sławomir Masłowski

Nr telefonu:
612928714, 612928705

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), 4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada), 5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku, 8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata. Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko Geodety ds.prowadzenia postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru". Termin składania ofert upływa w dniu 25.07.2025r. o godzinie 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 02.07.2025, 06:09
ID ogłoszenia: 251358
Udostępnij:
Dodano: 02.07.2025, 06:09
ID ogłoszenia: 251358

Zobacz inne oferty

Do góry