StPr/25/0241
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 300 PLN
Zakres obowiązków:
1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2. Kierowanie pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników.
3. Prowadzenie spraw z dziedziny geodezji i kartografii w zakresie ewidencji gruntów i budynków, zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4. Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
a) prowadzenie dla obszaru powiatu: ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych określonych w ustawie Prawo geodezyjne
i kartograficzne, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych, zwanej dalej "powiatową bazą GESUT", gleboznawczej klasyfikacji gruntów i inne
Miejsce pracy:
LIPOWA 18a, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W SULĘCINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Umiejętność 2] : realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i inne [Umiejętność 1] : Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, [Inne] : Minimum 5 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy zaliczyć można wykonywanie co najmniej przez 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami https://bip.powiatsulecinski.pl/wakaty/8/221/Geodeta_Powiatowy_2FNaczelnik_Wydzialu_Geodezji_2C_Kartografii_i_Katastru/
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i inne [Umiejętność 1] : Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, [Inne] : Minimum 5 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy zaliczyć można wykonywanie co najmniej przez 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami https://bip.powiatsulecinski.pl/wakaty/8/221/Geodeta_Powiatowy_2FNaczelnik_Wydzialu_Geodezji_2C_Kartografii_i_Katastru/
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Kononowicz
Nr telefonu:
957555243
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon