StPr/25/0524
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni, kierowanie działem księgowości, pełnienie funkcji Członka Zarządu,
2. Prowadzenie rejestrów w zakresie podatku VAT, comiesięczne sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie podatku VAT,
3. Naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie deklaracji CIT-8,
4. Tworzenie rocznego bilansu i rachunku zysków i strat,
5. Sporządzanie okresowej inwentaryzacji majątku Spółdzielni,
6. Obsługa Spółdzielni w zakresie zgłaszania zmian do US oraz GUS,
7. Współtworzenie rocznych planów gospodarczo – finansowych Spółdzielni oraz sporządzanie analiz z kwartalnego wykonania planu,
8. Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Spółdzielnię,
9. Prowadzenie ewidencji majątku trwałego,
Miejsce pracy:
Westerplatte 10E/2, 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Pracodawca:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W GUBINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- kurs rachunkowość i finanse , Księgowa
- [Inne] : 1. Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości 2. Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
Inne wymagania:
[Inne] : 1. Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości 2. Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Robert Sikora
Nr telefonu:
698032513
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail