StPr/25/0354
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Zadania powierzone przez pracodawcę w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegające zwłaszcza na zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
-właściwe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
-ochronę mienia będącego w posiadaniu SZB,
-prowadzenie rachunkowości jednostki.
Wymiar etatu: 3/4.
Miejsce pracy:
Cmentarna 3, 67-112 Siedlisko, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Samorządowy Zakład Budżetowy w Siedlisku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, d) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,, e) nieposzlakowana opinia, f) co najmniej 3 letni staż pracy, g) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego, h) spełnia jeden z poniższych warunków: - ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, - ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, - jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, - posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. i) Znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, podatku VAT. j) Znajomość obsługi komputera, w tym programów księgowych oraz płacowo-kadrowych Szczegóły: szbsiedlisko.pl
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, d) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,, e) nieposzlakowana opinia, f) co najmniej 3 letni staż pracy, g) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego, h) spełnia jeden z poniższych warunków: - ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, - ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, - jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, - posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. i) Znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, podatku VAT. j) Znajomość obsługi komputera, w tym programów księgowych oraz płacowo-kadrowych Szczegóły: szbsiedlisko.pl
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Krajewska-Portka
Nr telefonu:
68 3883285
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, c) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, d) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku, e) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, g) oświadczenie dot. posiadanego obywatelstwa, h) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, i) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy zawodowej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon