StPr/24/969
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 500 PLN
Praca w godzinach 8:00 - 12:00 (do ustalenia)
Zakres obowiązków:
- kierowanie polityką finansową Związku,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- prowadzenie księgowości realizacji budżetu Związku po stronie dochodów i wydatków z uwzględnieniem rodzajów zadań i źródeł finansowania zgodnie z przepisami o rachunkowości,
- prowadzenia rachunkowości, obiegu dokumentów i inwentaryzacji mienia Związku,
- prowadzenie dokumentacji płacowej oraz naliczanie płac.
Szczegółowe informacje na stronie: https://pgztppm.bip.gov.pl/search/joboffers/
Miejsce pracy:
Budowlana 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
POWIATOWO-GMINNY ZWIĄZEK TRANSPORTU PUBLICZNEGO POWIATU MIŃSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kategorii B, obsługa pakietu MS OFFICE, doświadczenie zawodowe
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań w administracji publicznej umiejętności
Inne wymagania:
Mile widziane doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań w administracji publicznej umiejętności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
721 970 635
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV, - list motywacyjny, - świadectwa pracy, - orzeczenie o niepełnosprawności - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub innego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail