StPr/25/0201
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli:- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo księgowej Ośrodka, prowadzenie rozliczeń z ZUS i US. Przygotowywanie projektów planów finansowych i sprawozdawczości z ich wykonania.
Opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Praca na czas określony: 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
Godzina zakończenia pracy: 15:00
Miejsce pracy:
Słupska 21, 76-220 Główczyce, powiat: słupski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Główczycach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- analiza ekonomiczno - finansowa
- znajomość ustaw i przepisów dotyczących jednostek pomocy społecznej; posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych; umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu konto i klasyfikacji budżetowej, biegła obsługa komputera, arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych oraz urządzeń biurowych. Umiejętność obsługi programów finansowo księgowych (PROGMAN FINANSE, GRATYFIKANT GT) oraz BESTIA (program sprawozdawczy
Inne wymagania:
znajomość ustaw i przepisów dotyczących jednostek pomocy społecznej; posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych; umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu konto i klasyfikacji budżetowej, biegła obsługa komputera, arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych oraz urządzeń biurowych. Umiejętność obsługi programów finansowo księgowych (PROGMAN FINANSE, GRATYFIKANT GT) oraz BESTIA (program sprawozdawczy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Urszula Żłobińska
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny; b) kwestionariusz osobowy dla osoby starającej się o zatrudnienie; c) dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie świadectw, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; e) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Starosta może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Dostępność: osoba z niepełnosprawnością nie może*/może* skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Słupsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej*/powyżej *6 %, Wymagane dokumenty należy dostarczyć do dnia 3 lutego 2025 r. w formie: a) papierowej - w zamkniętej kopercie, do siedziby Starostwa (pok. Nr 01) lub pocztą na adres Starostwa - 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: ,,ds. prowadzenia baz danych przestrzennych lub b) elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) Starostwa utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP:/770979683/SkrytkaESP Zasady dotyczące doręczenia dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiat.slupsk.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Starostwie przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty. Starostwo nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie wskazanego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Składając dokumenty kandydat zobowiązany jest do zapoznania się z klauzulą informacyjną, dotyczącą przetwarzania danych osobowych załączoną każdorazowo do ogłoszenia o naborze. 1. Informuje się, że w Starostwie Powiatowym w Słupsku zarządzeniem Nr 58/2024 Starosty Słupskiego z dnia 19 września 2024 r. zmienionego zarządzeniem Nr 73/2024 Starosty Słupskiego z dnia 23 października 2024 r. wprowadzono do stosowania procedurę zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która dostępna jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Słupsku w zakładce Akty prawne - Zarządzenia Starosty.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście