StPr/25/0373
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
godziny pracy od 07:30 do 15:05 umowa o pracę - okres próbny do 6 miesięcy, następnie moiżliwość umowy o pracę na czas nieokreślony
Zakres obowiązków:
Kierowanie całokształtem spraw budżetowo-finansowych Stacji na podstawie art. 54 ustawy o finansach publicznych, a w szczególności:
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami i instrukcjami jednostki; Wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych; Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, m. in. dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; Dysponowanie środkami finansowymi, prowadzenie kontroli operacji gospodarczych i finansowych, zgodnie z rocznym planem finansowym; Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Stacji; Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów księgowych, prowadzenie spraw płacowych pracowników i funduszu świadczeń socjalnych oraz umów cywilno-prawnych; Odprowadzanie potrąceń od wynagrodzeń oraz należności z tytułu rozrachunków publicznoprawnych do właściwych instytucji w ustalonych przepisami terminach, sporządzanie dokumentów: polecenia księgowania, noty księgowe, wezwania do zapłaty, upomnienia, tytuły wykonawcze, przelewy; Prowadzenie rozrachunków oraz windykacji należności pieniężnych PSSE zgodnie z obowiązującymi przepisami; Sporządzanie planów finansowych, sprawozdań finansowych, sprawozda statystycznych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu; Prowadzenie ubezpieczeń społecznych; Nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych; Dokonywanie przelewów
Miejsce pracy:
Michalusa 1/2, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Spełnienie jednego z poniższych warunków: - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, - ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych z zakresu: - ustawy o rachunkowości, - ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, - rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, - rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - przepisów dotyczących wynagrodzeń w jednostkach budżetowych, - ustawy Prawo zamówień publicznych - przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych, - Kodeksu Pracy, - Umiejętność sporządzania planów finansowych, sprawozdań finansowych i budżetowych, - Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych (dodatkowy atut); - Znajomość programów używanych w sektorze finansów publicznych, - Samodzielność, - Komunikatywność, wysoka kultura osobista, - Umiejętność pracy w zespole, - Umiejętność analitycznego myślenia, - Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, pod presją czasu, - Umiejętność redagowania pism urzędowych, - Znajomość programów biurowych MS Office, - Dobra organizacja pracy, - Dyspozycyjność.
Inne wymagania:
Spełnienie jednego z poniższych warunków: - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, - ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych z zakresu: - ustawy o rachunkowości, - ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, - rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, - rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - przepisów dotyczących wynagrodzeń w jednostkach budżetowych, - ustawy Prawo zamówień publicznych - przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych, - Kodeksu Pracy, - Umiejętność sporządzania planów finansowych, sprawozdań finansowych i budżetowych, - Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych (dodatkowy atut); - Znajomość programów używanych w sektorze finansów publicznych, - Samodzielność, - Komunikatywność, wysoka kultura osobista, - Umiejętność pracy w zespole, - Umiejętność analitycznego myślenia, - Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, pod presją czasu, - Umiejętność redagowania pism urzędowych, - Znajomość programów biurowych MS Office, - Dobra organizacja pracy, - Dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Pach Wioletta
Nr telefonu:
18 353 73 43 w.45
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon