329712
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 11 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku, prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez OWK OHP, nadzorowanie rozliczania płac i innych należności pracowniczych, prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z działalności Zespołu Obsługi Finansowej, nadzór nad refundacją wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom oraz składek na ubezpieczenie społeczne od refundowanych wynagrodzeń, wykonywanie innych czynności zleconych przez Wojewódzkiego Komendanta OHP.
Miejsce pracy:
Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- Minimalny okres zatrudnienia w księgowości budżetowej (wymagany staż - lata: 3)
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego tj. wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce budżetowej, nieposzlakowana opinia, brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne, biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku głównego księgowego, znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płatnik ZUS i programie kadrowo – płacowym QNT znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, a także przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podstawowa znajomość przepisów kodeks pracy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość rozliczeń finansowych, wysokie zdolności analityczne, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego tj. wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce budżetowej, nieposzlakowana opinia, brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne, biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku głównego księgowego, znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płatnik ZUS i programie kadrowo – płacowym QNT znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, a także przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podstawowa znajomość przepisów kodeks pracy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość rozliczeń finansowych, wysokie zdolności analityczne, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Osoba do kontaktu:
Joanna
Nr telefonu:
77 093325
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail