StPr/25/0304
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 do 7 250 PLN
(wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy, do uzgodnienia)
Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych obowiązków:
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładu i księgowanie dokumentów z tytułu dochodów i wydatków budżetowych w użytkowanym systemie informatycznym,
2) kontrola pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Zakład,
3) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Zakładu,
5) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych,
6) zamykanie ksiąg rachunkowych oraz weryfikacja kont bilansowych i pozabilansowych,
7) udział w pracach oraz przygotowywanie obowiązujących sprawozdań w Zakładzie,
8) gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów księgowych,
9) księgowanie należności z tytułu opłat za posiłki, uzgadnianie należności i wpłat z ewidencją syntetyczną, prowadzenie analityki z tytułu opłat za posiłki, windykacja należności, zwrot nadpłat,
10) prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
11) sporządzanie listy płac,
12) prowadzenie kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym,
13) prowadzenie dokumentacji i obliczenia zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń ZUS,
14) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Zakładu.
15) kontrola faktur i dokumentów finansowych związanych z
żywieniem, sprawdzanie ich poprawności i zgodności z
przepisami oraz zapytaniem ofertowym,
16) wykonywanie w terminie miesięcznych rozliczeń i
zestawień magazynowych,
17) sprawdzanie raportów żywieniowych i innych zestawień
dotyczących stanów magazynowych,
18) udział w pracach dotyczących inwentaryzacji majątku
Zakładu w tym stanów magazynowych,
18) ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów związanych z
wyżywieniem,
19) prowadzenie dokumentacji finansowej dotyczącej
żywienia, w tym ewidencja zakupów, rozliczeń,
20) przygotowanie raportów finansowych dotyczących
kosztów żywienia,
21) przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli np.
Państwowej Inspekcji Sanitarnej, związanej z żywieniem,
22) planowanie budżetu na żywienie, analiza kosztów i przychodów.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie:
https://zup-ornontowice.bip.gov.pl/praca/1161143_ogloszenie-o-
naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html
Dodatkowe benefity/premie itp.:
Dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony od 11.08.2025r. do 31.12.2025r. (docelowo na czas nieokreślony)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 7
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn - pt, 7.00-15.00
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 7, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Zakład Usługowo-Pomocniczy dla Jednostek Oświatowych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie/Doświadczenie zawodowe/Uprawnienia: Zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 54 ust.2. Umiejętności: 1) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego. 2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 3) operatywność, 4) samodzielność, swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów i rozmów telefonicznych, 5) odporność na stres, 6) wysoki poziom motywacji, 7) biegła obsługa edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych, 8) posługiwanie się przepisami prawa, 9) mile widziane doświadczenie zawodowe w sferze płac (sporządzanie list płac i dokumentacji ZUS i US). Inne wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, nie był/była prawomocnie skazana/ny za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, informacja o osobie z krajowego rejestru karnego: kartoteka karna, kartoteka nieletnich. Dodatkowe informacje dotyczące osób niepełnosprawnych: należy przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób , o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Znajomość języków obcych - mile widziane
Inne wymagania:
Wykształcenie/Doświadczenie zawodowe/Uprawnienia: Zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 54 ust.2. Umiejętności: 1) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego. 2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 3) operatywność, 4) samodzielność, swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów i rozmów telefonicznych, 5) odporność na stres, 6) wysoki poziom motywacji, 7) biegła obsługa edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych, 8) posługiwanie się przepisami prawa, 9) mile widziane doświadczenie zawodowe w sferze płac (sporządzanie list płac i dokumentacji ZUS i US). Inne wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, nie był/była prawomocnie skazana/ny za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, informacja o osobie z krajowego rejestru karnego: kartoteka karna, kartoteka nieletnich. Dodatkowe informacje dotyczące osób niepełnosprawnych: należy przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób , o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Znajomość języków obcych - mile widziane
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Adamczyk
Nr telefonu:
32 3361338
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Certyfikaty Świiadectwa Szkolne Świadectwa Pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym , Godziny : pn-pt 7.00-15.00