StPr/25/1045
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 15 000 PLN
Płaca 15.000 brutto, laptop, telefon służbowy, opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinasowanie do wypoczynku
Zakres obowiązków:
Organizowanie i nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rachunkowości dla kilku spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunowości i MSR.
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.
Nadzór nad prawidłowością sporządzanej sprawozdawczości wewnetrznej i zewnetrznej, w tym rocznego sprawozdania finansowego w formie skondensowanej zgodnie z MSSF.
Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i rachunkowych oraz ich wprowadzanie.
Optymalizacja procesów ksiegowych i wdrażanie uprawnień.
Zarządzanie i rozwój zespołu księgowego.
Miejsce pracy:
Karkonoska 9, 58-305 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze "Victoria" S.A. (Zakłady Koksownicze "Wałbrzych" S.A., Zakłady Koksownicze "Wałbrzych" w Wałbrzychu, Zakłady Koksownicze "Wałbrzych" Zakład nr 4 w Wałbrzychu)
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- Praktyczna znajomośc zasad prowadzenia ksiegowości, przepisów prawa podatkowego, ustaw o rachunkowści, międzynarodowych standardów rachunkowości, doświadczenie w obsłudze kilku podmiotów gospodarczych , umiejetność samodzielego sporządzania sprawozdań finansowych Spółki oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych Grupy Kapitałowej, ustalanie zasad polityki rachunkowości i współpraca ze służbami księgowymi jednostki dominującej oraz podmiotów powiązanych, umiejętność współpracy z audytorami, organami kontrolnymi i instytucjami finansowymi, bardzo dobra znajomośc MS Office, umiejętności analityczne i dokładność w pracy z danymi, dobra organizacja pracy własnej oraz efektywne zarządzanie zespołem, mile widziane uprawnienia na doradcę podatkowego lub biegłego rewidenta, wysokie zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku finansowo-księgowym, w tym minimum 3 lata na stanowisku Głownego Ksiegowego
Inne wymagania:
Praktyczna znajomośc zasad prowadzenia ksiegowości, przepisów prawa podatkowego, ustaw o rachunkowści, międzynarodowych standardów rachunkowości, doświadczenie w obsłudze kilku podmiotów gospodarczych , umiejetność samodzielego sporządzania sprawozdań finansowych Spółki oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych Grupy Kapitałowej, ustalanie zasad polityki rachunkowości i współpraca ze służbami księgowymi jednostki dominującej oraz podmiotów powiązanych, umiejętność współpracy z audytorami, organami kontrolnymi i instytucjami finansowymi, bardzo dobra znajomośc MS Office, umiejętności analityczne i dokładność w pracy z danymi, dobra organizacja pracy własnej oraz efektywne zarządzanie zespołem, mile widziane uprawnienia na doradcę podatkowego lub biegłego rewidenta, wysokie zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku finansowo-księgowym, w tym minimum 3 lata na stanowisku Głownego Ksiegowego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Strukiel
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv+ list motywacyjny przesłanych na adres e-mail : [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail