StPr/25/0585
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. z późn. zm., przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, zarządzanie operacyjne finansami instytucji, zapewnienie płynności finansowej i bezpieczeństwa finansowego jednostki w odniesieniu do budżetu, planowanie wydatków środków i przepływów gotówkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi instytucji, raportowanie stanu finansowego instytucji wg ustalonych procedur i określonych terminów, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu płacowego, finansowo-księgowego, aktualizacja polityki finansowej jednostki, zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych, podatków, zobowiązań ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i terminowej realizacji umów, sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych, przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania, odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora instytucji należą do kompetencji Głównego Księgowego, współpraca z Dyrektorem i/lub osobami przez niego wyznaczonymi przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji.
Miejsce pracy:
Pławieńska 1a, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Czaplinecki Ośrodek Kultury Czaplinek
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- organizowanie własnej pracy, Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet, Excel
- Umiejętności: myślenie strategiczne, znajomość przepisów dotyczących zagadnień rachunkowości, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, umiejętność planowania finansowego i budżetowania, posiadanie umiejętności przygotowywania danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
Inne wymagania:
Umiejętności: myślenie strategiczne, znajomość przepisów dotyczących zagadnień rachunkowości, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, umiejętność planowania finansowego i budżetowania, posiadanie umiejętności przygotowywania danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariusz Kapczuk
Nr telefonu:
519 602 007
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail