GŁÓWNY KSIĘGOWY

GŁÓWNY KSIĘGOWY

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1733

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 7 800 PLN
do negocjacji

Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia,
sporządzanie sprawozdań finansowych stowarzyszenia zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości oraz przepisami prawa rachunkowego,
sporządzanie deklaracji fiskalnych, podatkowych- VAT7- JPK, CIT, PIT, podatków lokalnych,
naliczanie składek ZUS, rozliczenia ZUS i wypłat zasiłków chorobowych, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi- US, ZUS, GUS oraz bankami,
przygotowanie budżetu stowarzyszenia i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem jego wykonania,
prowadzenie szkoleń i konferencji dla terenowych jednostek okręgu PZW,
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac oraz zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych.
Okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00


Miejsce pracy:
3 MAJA 65 A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Zarząd Okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
  • Wykształcenie min. średnie kierunkowe- ekonomia, finanse, rachunkowości przy wymaganym stażu pracy 8 lat: przy wyższym wykształceniu wymagany staż pracy 5 lat.; bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych i księgowych, znajomość narzędzi informatycznych (w tym programu Comarch ERP Optima, Płatnik, pakietu MS Office), dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.


Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie kierunkowe- ekonomia, finanse, rachunkowości przy wymaganym stażu pracy 8 lat: przy wyższym wykształceniu wymagany staż pracy 5 lat.; bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych i księgowych, znajomość narzędzi informatycznych (w tym programu Comarch ERP Optima, Płatnik, pakietu MS Office), dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Renata Sobka

Nr telefonu:
59 843 63 41

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.30- 15.30
Dodano: 11.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 312328
Udostępnij:
Dodano: 11.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 312328

Zobacz inne oferty

Do góry