StPr/25/1055
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 9 000 do 12 000 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej księgowości,
- przygotowywanie przelewów,
- sporządzanie deklaracji podatkowych takich jak: PIT, CIT, VAT
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, bilansów,
- obsługa finansowa dotacji,
- nadzór nad dokumentami zgromadzonymi w dziale finansowo-księgowym,
- dekretowanie dokumentów,
- wystawianie i księgowanie faktur VAT.
Godziny pracy 07:00-15:00
Miejsce pracy:
Paukszty 57, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny Polski Związek Niewidomych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ksiegowość, rachunkowość
- zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
- Oferta pracy jest również skierowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Inne wymagania:
Oferta pracy jest również skierowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Teresa Drutel
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV proszę wysyłać na e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail