StPr/25/1147
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
- sporządzanie planów wydatków i dochodów budżetowych oraz okresowa ich aktualizacja;
- przygotowywanie uchwał budżetowych oraz projektów uchwał Zarządu i Zgromadzenia;
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania kontroli zarządczej;
- sporządzanie informacji, sprawozdań z wykonania budżetu;
- obsługa Komisji Rewizyjnej, przygotowanie dokumentacji finansowej i sprawozdawczej dla Komisji Rewizyjnej;
- rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy pracowników oraz zleceniobiorców;
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji oraz ich korekt w programie Płatnik ;
- zatwierdzanie sprawozdań na potrzeby GUS;
- zatwierdzanie sprawozdań na potrzeby US;
- dokonywanie kalkulacji wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- przygotowywanie SIWZ zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;
Miejsce pracy:
WARSZAWSKA 6/106,107, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Związek Celowy Gmin MG-6
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
- Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, w tym praktyka na kierowniczym stanowisku w pionie finansowo- księgowym.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, w tym praktyka na kierowniczym stanowisku w pionie finansowo- księgowym.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Kwiatkowska
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta