GŁÓWNY KSIĘGOWY

GŁÓWNY KSIĘGOWY

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1147

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 6 200 PLN

Zakres obowiązków:
- sporządzanie planów wydatków i dochodów budżetowych oraz okresowa ich aktualizacja;
- przygotowywanie uchwał budżetowych oraz projektów uchwał Zarządu i Zgromadzenia;
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania kontroli zarządczej;
- sporządzanie informacji, sprawozdań z wykonania budżetu;
- obsługa Komisji Rewizyjnej, przygotowanie dokumentacji finansowej i sprawozdawczej dla Komisji Rewizyjnej;
- rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy pracowników oraz zleceniobiorców;
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji oraz ich korekt w programie Płatnik ;
- zatwierdzanie sprawozdań na potrzeby GUS;
- zatwierdzanie sprawozdań na potrzeby US;
- dokonywanie kalkulacji wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- przygotowywanie SIWZ zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;

Miejsce pracy:
WARSZAWSKA 6/106,107, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Pracodawca:
Związek Celowy Gmin MG-6

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, w tym praktyka na kierowniczym stanowisku w pionie finansowo- księgowym.


Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, w tym praktyka na kierowniczym stanowisku w pionie finansowo- księgowym.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Aleksandra Kwiatkowska

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 01.10.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 325262
Udostępnij:
Dodano: 01.10.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 325262

Zobacz inne oferty

Do góry