StPr/25/0273
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładu (samodzielna dekretacja, kontrola zapisów w księgach, sporządzanie i kontrola sprawozdań finansowych);
2) prowadzenie Funduszu Świadczeń Socjalnych;
3) opracowywanie planu wydatków budżetowych;
4) analiza wykonywania planu wydatków budżetowych i sprawozdania z wykonania;
5) regulowanie zobowiązań finansowych;
6) sporządzanie listy płac, list zasiłków chorobowych, prowadzenie kart wynagrodzeń zasiłkowych, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy itp.;
7) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od zatrudnionych pracowników oraz podatku od umów zlecenia i o dzieło;
8) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
9) naliczanie i rozliczanie składek ZUS, PZU itp.;
Miejsce pracy:
38-710 Czarna Górna 81, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Zakład Gospodarki Komunalnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : a) ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości; b) średnia, policealna lub pomaturalną szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości
Inne wymagania:
[Inne] : a) ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości; b) średnia, policealna lub pomaturalną szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jagoda Szymczak
Nr telefonu:
789358239
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook