StPr/25/0951
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
Zakres obowiązków:
I. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe-preferowany kierunek studiów: ekonomia, finanse, rachunkowość,
2. co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 3- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
3. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2024r., poz.104 ze zm.),
6. nieposzlakowana opinia,
7. obywatelstwo polskie.
II Wymagania dodatkowe:
1. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
2. znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego (Kodeks postępowania administracyjnego) oraz ustawy o samorządzie gminnym,
3. biegła znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietów Microsoft Office,
4. mile widziany staż w księgowości budżetowej,
5. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
6. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
7. organizowanie pracy pod presją czasu, zdolność samodzielnego podejmowania decyzji.
III. Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku obejmuje:
1. prowadzenie pełnej księgowości,
2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,
3. dokonywanie wstępnej kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych,
4. roczne planowanie budżetu,
5. dekretowanie dokumentów księgowych budżetu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz finansowym planem,
6. bieżąca analiza zrealizowanych wydatków w stosunku do wielkości planowanych oraz przygotowywanie zmian w budżecie,
7. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych oraz sprawozdań zbiorczych,
8. rozliczanie rocznych i okresowych inwentaryzacji majątku trwałego i obrotowego zgodnie z ustawą rachunkowości oraz instrukcją inwentaryzacyjną,
9. prawidłowe i terminowe przygotowanie rozliczeń podatkowych,
10. naliczanie i wypłata wynagrodzeń, w tym naliczanie innych należności, zasiłków, prowadzenie stosownej ewidencji , dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń itp.,
11. terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS,
12. prowadzenie list płatniczych, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, przygotowanie dokumentów związanych z płacami, podatkami, składkami na ubezpieczenia,
13. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, ewidencję zasiłkową- zgodnie z przepisami .
IV Warunki pracy na danym stanowisku:
1. wymiar czasu pracy pełen etat,
2. specyfika pracy praca administracyjno- biurowa,
3. budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie windy dla osób niepełnosprawnych, przystosowanych toalet,
4. praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy w siedzibie Publicznego Przedszkola w Zdunach,
Miejsce pracy:
Łacnowa 25, 63-760 Zduny, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Publiczne Przedszkole w Zdunach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 3- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
Inne wymagania:
co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 3- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) własnoręcznie podpisane CV, b) list motywacyjny, c) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje, (kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę aplikującą, e) kopie świadectw pracy, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę aplikującą, f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, g) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny i finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz.104 ze zm.) i) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, j) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta zatrudnienia na stanowisko głównej księgowej w sekretariacie Publicznego Przedszkola w Zdunach, w terminie do dnia 17.11. 2025 roku do godz. 14.30 .

Zaloguj się przez Facebook