StPr/25/0636
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
miesięcz. od 5250+dod. stażowy i funkcyjny
Zakres obowiązków:
1. realizacja zadań Referatu Finansowego w zakresie prowadzenia spraw rachunkowych i innych, związanych z finansami gminy,
2. wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości Urzędu Gminy w Miedźnej określonych ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz w zakresie gospodarki finansowej określonych ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, powierzonych przez Wójta Gminy Miedźna, w tym dokonywanie wstępnej kontroli:
a. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
3. nadzór nad rachunkowością Urzędu Gminy Miedźna, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającymi na:
a. organizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontrolowania dokumentów w sposób zapewniający prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej, budżetowej i z operacji finansowych,
b. prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
c. czuwaniu nad całokształtem prac z zakresu wykonywania obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości wykonywanych przez poszczególnych pracowników, m. in. terminowości zamykania ksiąg rachunkowych,
d. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,
4. nadzorowanie sposobu przeprowadzania inwentaryzacji drogą potwierdzenia stanu aktywów oraz porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji wartości tych składników,
5. opiniowanie z ramienia Głównego Księgowego wyników rozliczenia inwentaryzacji przeprowadzanej w Urzędzie,
6. sporządzanie projektów przepisów wewnętrznych, podpisywanych przez Wójta Gminy Miedźna dotyczących prowadzenia rachunkowości, w szczególności: Zakładowego Planu Kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji w zakresie ksiąg rachunkowych prowadzonych w Referacie Finansowym,
7. współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej,
8. współpraca przy opracowywaniu sprawdzań opisowych z wykonania budżetu i danych finansowych do raportu o stanie Gminy,
9. nadzór nad prawidłowością naliczania i wypłaty wynagrodzeń,
10. zastępstwo Skarbnika Gminy w razie jego nieobecności,
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.
Praca na czas określony: I umowa na czas określony z możliwością przedłużen
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Miejsce pracy:
Wiejska 131, 43-227 Miedźna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Miedźna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Biegły rewident, Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Wymagania niezbędne (formalne): 1. spełnia jeden z poniższych warunków: a. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, c. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo klasyfikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów, 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią, Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): 1. wiedza ogólna i zawodowa w zakresie rachunkowości, 2. znajomość ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych oraz o samorządzie gminnym, 3. umiejętność pracy w zespole, 4. kreatywność, inicjatywa oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, rzetelność, zdolności analityczne, sprawna i efektywna organizacja pracy, 5. znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie środowiska MS Office.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1. spełnia jeden z poniższych warunków: a. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, c. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo klasyfikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów, 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią, Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): 1. wiedza ogólna i zawodowa w zakresie rachunkowości, 2. znajomość ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych oraz o samorządzie gminnym, 3. umiejętność pracy w zespole, 4. kreatywność, inicjatywa oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, rzetelność, zdolności analityczne, sprawna i efektywna organizacja pracy, 5. znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie środowiska MS Office.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Ligenza
Nr telefonu:
322116196
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny, 2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności, 3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania) 4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy, 5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania) 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania). Szczegóły konkursu znajdują się na stronie: https://bip.miedzna.pl/?a=17434
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędniczeGłówny Księgowy w Referacie Finansowym w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna. Dokumenty należy składać do dnia 15 grudnia 2025 r. W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna. Dodatkowych informacji o naborze udziela Skarbnik Gminy.

Zaloguj się przez Facebook