StPr/24/2454
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
+ 450 zł dodatek funkcyjny Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rachunkowości placówek zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostki budżetowe;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym placówek;
- dysponowanie środkami pieniężnymi jednostek na rachunkach bankowych, dyspozycja otwierania, zamykania, zerowania rachunków bankowych;
- sporządzanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki, rocznego bilansu, rachunku zysków i strat;
- wdrażanie przepisów ogólnych w zakresie rachunkowości, inwentaryzacji, obiegu dokumentów, oraz innych dotyczących gospodarki finansowej i budżetowej;
- nadzór nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej, kontrola wykonania planu, zaangażowania wydatków do planu, obsługa programu finansowo księgowego;
- obliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- obsługa uczestników PPK;
- prawidłowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych i płacowych;
- sporządzanie Rejestru VAT cząstkowego oraz sporządzanie na ich podstawie Deklaracji cząstkowej;
- przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo -księgowych;
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- nadzór i wykonywanie innych prac z zakresu prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki.
Miejsce pracy:
Jedność 43, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, Biegły rewident
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ : https://chcpdir_chelm.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/34174_oferta-pracy-stanowisko-glowny-ksiegowy.html Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 6) nieposzlakowana opinia; 7) spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) mile widziane ukończone kursy doszkalające; 2) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej; 3) znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych; 4) znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej; 5) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych; 6) znajomość regulacji prawnych w zakresie: a) administracji samorządowej; b) kodeksu postępowania administracyjnego; c) sprawozdawczości budżetowej; d) prawa podatkowego; 7) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji; 8) umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność.
Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ : https://chcpdir_chelm.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/34174_oferta-pracy-stanowisko-glowny-ksiegowy.html Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 6) nieposzlakowana opinia; 7) spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) mile widziane ukończone kursy doszkalające; 2) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej; 3) znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych; 4) znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej; 5) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych; 6) znajomość regulacji prawnych w zakresie: a) administracji samorządowej; b) kodeksu postępowania administracyjnego; c) sprawozdawczości budżetowej; d) prawa podatkowego; 7) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji; 8) umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
82 565 37 38
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo, zaświadczenie); 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe); 6) referencje (kserokopia); 7) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy; 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie; 9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 10) oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; 14) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku; 15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia); 16) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail